Nowa kampania outdoorowa Eskadry

Informacja Prasowa - 08.10.2019
34

Nowa kampania outdoorowa Eskadry

1 października ruszyła kampania billboardowa autorstwa agencji Eskadra. Promuje ją m.in. Prezeska Zarządu firmy Siemens i były minister w ekwadorskim rządzie.

Na billboardach w Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu i Warszawie pojawiła się nietypowa kampania, którą promuje sześć twarzy. Wśród nich można znaleźć m.in. Dominikę Bettman – Prezeskę firmy Siemens oraz Alberto Acostę – byłego ministra w ekwadorskim rządzie, który w czasie swojej kadencji stanął w obronie Parku Narodowego Yasuni. Każda z postaci ma zamknięte oczy. Obrazkom towarzyszą niejednoznaczne, prowokacyjne hasła, takie jak: „Młodzi rozczarowani? Niech się uczą zawodu” czy „Uwolnić miasta od aktywistów!”. Póki co niewiele wiadomo na temat genezy i założeń akcji, choć po logotypie umieszczonym na kreacjach można domyślać się, że jest to kampania powiązana z Open Eyes Economy Summit – międzynarodowym kongresem ekonomii wartości, którego czwarta edycja będzie miała miejsce w Krakowie w listopadzie tego roku.

 

Comments

comments

34
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...