Gripex z hasłem "Szkoda czasu na przeziębienie i grypę!"
We wrześniu ruszyła nowa kampania reklamowa marki Gripex (USP Zdrowie) pod hasłem: „Szkoda czasu na przeziębienie i grypę!”. Jej pierwsza odsłona promuje warianty MAX niezależnie od formy, czyli najsilniejszą saszetkę na przeziębienie i grypę – Gripex Hot Max i najsilniejszą tabletkę – Gripex Max.
Od października zaś ruszyła kampania innego produktu z portfolio Gripexu – „Gripex Hot Zatoki – Szkoda czasu na przeziębienie i problemy z zatokami!”. Promuje nowość w portfolio marki – najsilniejszą saszetkę na rynku na problemy z zatokami w przeziębieniu. Gripex Hot Zatoki zawiera aż 4 substancje czynne, w tym maksymalną dawkę substancji udrażniającej zatoki.
Nowa idea kreatywna w atrakcyjny i dynamiczny sposób obrazuje możliwość wyboru. Mówiąc wprost: możesz mieć problemy z przeziębieniem lub grypą albo …. żyć jak chcesz i robić to, co lubisz, bo dzięki sile Gripexu w dwóch wariantach i maksymalnych dawkach w precyzyjnych formułach zwalczamy objawy przeziębienia lub grypy.
Komunikacja obejmie główne stacje TV oraz kanały tematyczne, a w kolejnym etapie działania online.
Wsparcie nowości na zatoki w ramach nowej platformy komunikacyjnej „Gripex-Możesz” będzie emitowane równolegle z wariantami MAX.
Za kreację odpowiada agencja Unlimited, a zakup mediów dom mediowy METS.