Nowa kampania eurobanku przygotowana przez Leo Burnett

Informacja Prasowa - 04.04.2019
73

Nowa kampania eurobanku przygotowana przez Leo Burnett

Nowa kampania eurobanku przygotowana przez Leo Burnett

5 kwietnia startuje kampania reklamowa nowej promocyjnej pożyczki eurobanku. Za jej kreację odpowiada agencja Leo Burnett Warszawa, a za planowanie oraz zakup mediów – dom mediowy Starcom.

Oferta promocyjnej pożyczki jest skierowana zarówno do obecnych, jak i nowych klientów eurobanku. Jej podstawowym atutem są jasne i czytelne dla każdego zasady: „500 zł rocznie za każde pożyczone 10 000 zł”.

Leo Burnett przygotował dwa 30-sekundowe spoty telewizyjne, utrzymane w charakterystycznym dla całej platformy, lekkim i pełnym humoru stylu. Tak lubiane przez wszystkich wampiry, odwiedzają placówkę eurobanku. W pierwszym spocie, mimo że początkowo nie wierzą w tanie pożyczki, przekonują się, że w eurobanku tanie pożyczki istnieją. W drugim mylą oddział banku z wypożyczalnią kaset VHS, ale i w tym przypadku wychodzą zadowolone, bo okazało się, że mogą tu tanio wypożyczyć… pieniądze, a eurobank, zgodnie ze swoim hasłem, jest w stanie zaspokoić wszystkie codzienne i niecodzienne potrzeby swoich klientów.

Kampania reklamowa obejmuje między innymi telewizję, radio i internet.
Spoty można zobaczyć tu:
https://www.youtube.com/channel/UCUq9fcw3ffpurhLj3lYpLlA

Po stronie Leo Burnett Warszawa za kreację kampanii odpowiada zespół w składzie: Marek Wyżnikiewicz, Creative Group Head, Piotr Dugin, Creative Group Head i Maciej Porębski, Executive Creative Director

Leo Burnett świadczy usługi full service w 35 biurach na świecie. Firma zatrudnia ponad 8000 pracowników. Jej globalnymi klientami są między innymi Procter&Gamble, Samsung, Coca-Cola, Kellogg’s, KraftHeinz, McDonald’s, MillerCoors, Nintendo i Fiat. Od 2002 roku agencja należy do Publicis Groupe.

Comments

comments

73
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...