Nowa kampania Betclic Polska zabiera widzów w historyczną podróż

Informacja Prasowa - 18.03.2024
75

Kampania „Gra bez podatku”

Wiodący, legalny bukmacher, Betclic, rozpoczął nową kampanię wizerunkowo-produktową. Produkcja ma międzynarodowy charakter, ale całość realizowana jest z przeznaczeniem wyłącznie na polski rynek. Spoty reklamowe przedstawiające trudną relację gracza z poborcami podatkowymi na przestrzeni dziejów zadebiutowały w telewizji 15 marca. Betclic promuje w ten sposób nowość w ofercie – grę bez podatku.

Kampania „Gra bez podatku” emitowana jest w Internecie (od 11.03) i telewizji (od 15.03). Na jej potrzeby powstała seria dedykowanych spotów produktowych (w wersji 60, 30 i 15-sekundowej) i sponsoringowych (wersje 15-sekundowe), a także sześciosekundowe reklamy akwizycyjne i bumpery oraz 113-sekundowa wersja reżyserska.

Spoty przedstawiają trudną relację głównego bohatera z poborcami podatkowymi na przestrzeni dziejów i utrzymane są w charakterystycznym dla marki, humorystycznym klimacie. Twórcy zabierają widzów w historyczną podróż do Imperium Rzymskiego, czasów Średniowiecza oraz niewielkiego miasteczka gdzieś na Dzikim Zachodzie.
Za produkcję odpowiadają uznani, portugalscy reżyserzy – Joar Marques i Nuno Alberto, którzy poza spotami dla marki Betclic, mają na koncie także reklamy m.in. dla Lidla, IKEI czy Vodafone. Zdjęcia kręcone były na planach filmowych w Bułgarii i Rumunii. Muzykę stworzył Fred Ferreira, portugalski perkusista i producent, który grał w zespołach takich jak: Dapunksportig, Buraka Som Sistema, Orelha Negra czy Banda do Mar. Betclic ma duże doświadczenie w tworzeniu kreatywnych kampanii opartych o kreacje filmowe. Za sprawą platformy i domu produkcyjnego Betclic Studios jest również rynkowym liderem w dziedzinie video branded content. Kampania jest jednak największym jak dotąd przedsięwzięciem reklamowym marki.
– Nowa kampania pod względem skali i jakości produkcji stoi na międzynarodowym poziomie, choć realizowana jest z przeznaczeniem wyłącznie na polski rynek. Jesteśmy niezwykle dumni z tego projektu i cieszymy się, że udało nam się zaangażować do niego twórców o światowej renomie – mówi Bartłomiej Płoskonka, country manager Betclic Polska.
– Jesteśmy naprawdę dumni i podekscytowani, że mogliśmy przyczynić się do tej kampanii, której rozmach i charakter bez wątpienia nazwać można „paneuropejskim”. Szczególnie cieszy nas fakt, że zrealizowaliśmy ją z naszym długoletnim partnerem, marką Betclic. Wyjątkowość lokacji i obsady oraz talent twórców, z którymi współpracowaliśmy bez wątpienia idą w parze z jakością nowej oferty Betclic – mówi Pablo Dominguez Agregan, dyrektor kreatywny grupy w 180heartbeats + Jung von Matt.

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada 180heartbeats + JUNG v MATT. Spoty wyprodukowało studio produkcyjne Dobro, a za reżyserię odpowiada 78 Films z Lizbony. Zakupem mediów zajmuje się Star Media. W komunikacji projektu markę wspiera agencja K+ PR.

Comments

comments

75
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...