Nowa Interia. Rusza kampania „Pomiędzy”

Informacja Prasowa - 03.12.2021
148

Nowa Interia. Rusza kampania „Pomiędzy”

Nowa Interia. Rusza kampania „Pomiędzy”

 3 grudnia rusza kampania promocyjna „Pomiędzy” Grupy Interia. Prezentuje Interię jako miejsce, gdzie użytkownicy błyskawicznie znajdą najważniejsze informacje i wydarzenia oraz tematy ważne społecznie. Zgodnie z ideą „Pomiędzy” Interia pokazuje rzeczywistość pełną niuansów, różnic i odmiennych punktów widzenia. Oddaje głos osobom z wielu środowisk o różnych systemach wartości.

Spot reklamowy będzie emitowany w kanałach telewizyjnych Grupy Polsat Plus, radiu, kinach oraz w Internecie. Promocja obejmie także działania outdoorowe.  

[link do spotu głównego]

– Interia w nowej kampanii skupia się na aktualnych wydarzeniach, którymi żyje cała Polska, jest „blisko tego, co bliskie Tobie”. Opisuje zjawiska i sytuacje, które nas interesują, którymi żyjemy, wobec których nie pozostajemy obojętni. Kampanii towarzyszy nowy claim „Twoje wszystko”, który w naturalny sposób uzupełnia przekaz spotu „Pomiędzy”. Wskazuje, że wszystko to, czego potrzebuje użytkownik można znaleźć właśnie w Interii  mówi Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, Dyrektor Komunikacji Marketingowej w Grupie Polsat Plus – Hasło Interii „Twoje wszystko” jest spójne ze strategią komunikacyjną Grupy. 

Zmiany w  portalu odzwierciedla nowa strona główna Interii. Zastosowane w niej rozwiązania m.in. nowoczesny design, intuicyjna obsługa, przejrzysty podział na bloki tematyczne i sekcja „Najnowsze” zapewniają użytkownikom komfortowy i szybki dostęp do wybranych treści.

– Użytkownicy znajdą w naszym portalu wszystko, czego potrzebują – newsy, wywiady i mnóstwo treści multimedialnych m.in. materiały wideo, podcasty i live streamingi. Polityka, plotki, pogoda, muzyka, filmy, seriale, motoryzacja i wiele innych tematów – opisane, opowiedziane i pokazane przez najlepszych dziennikarzy w Polsce mówi Piotr Witwicki, Redaktor Naczelny Grupy Interia.

Za pomysł kreatywny kampanii „Pomiędzy” oraz jej realizację odpowiada agencja Freundschaft we współpracy z działami marketingu Telewizji Polsat i Interii oraz domem produkcyjnym TFP. Plan mediów przygotowało Vizeum Polska.

Comments

comments

148
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...