Nowa identyfikacja wizualna marki Dekoria

Informacja Prasowa - 15.02.2018
54

Nowa identyfikacja wizualna marki Dekoria

Dekoria odświeża wizerunek swojej marki. W pierwszym etapie rebrandingu został zmieniony jej logotyp – pojawił się on w komunikacji marketingowej 6 lutego.

Polska firma specjalizująca się w produkcji tekstyliów domowych oraz w sprzedaży artykułów do dekoracji wnętrz wyszła naprzeciw oczekiwaniom klientów i zaplanowała redesign identyfikacji wizualnej. Pierwszym krokiem na drodze rebrandingu jest zmiana logotypu na bardziej minimalistyczny:

– Kiedy tworzyliśmy nowy logotyp, zależało nam, by łączył on tradycję z nowoczesnością. Zachowaliśmy jego motyw przewodni, symbol tulipana, który zestawiliśmy z nowoczesnym fontem, co odświeża jego formę – komentuje Agnieszka Rybka, Dyrektor Działu Marketingu w Dekoria.pl

Dynamiczny rozwój marki spowodował, że Dekoria dociera do coraz młodszych odbiorców. Właśnie dlatego firma pracuje również nad unowocześnieniem strony internetowej oraz udoskonaleniem jej wersji mobilnej. 2018 rok przyniesie także zmiany w asortymencie sklepu, w którym pojawi się jeszcze więcej produktów w stylu modernistycznym.

Zmiany w wizerunku firmy odzwierciedlają kierunek jej rozwoju. Dekoria przenosi na jeszcze wyższy poziom dostarczanie wysokiej jakości produktów do dekoracji wnętrz z zachowaniem najlepszych standardów usług.

Comments

comments

54
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...