Nowa identyfikacja wizualna Grupy American Heart of Poland

Informacja Prasowa - 05.08.2020
93

Nowa identyfikacja wizualna Grupy American Heart of Poland

Nowa identyfikacja wizualna Grupy American Heart of Poland

Największa sieć oddziałów szpitalnych wyspecjalizowanych w leczeniu układu sercowo-naczyniowego prezentuje nową, ujednoliconą identyfikację wizualną. Docelowo będzie ona wdrożona we wszystkich podmiotach należących do Grupy.

W skład Grupy American Heart of Poland wchodzi sieć Polsko-Amerykańskich Klinik Serca (PAKS) – ponad 20 oddziałów kardiologii interwencyjnej, kardiochirurgii i chirurgii naczyniowej na terenie Polski, Uzdrowisko Ustroń – największy kompleks uzdrowiskowy w Europie, Klinika Serca 24 – centrum monitorowania serca wykorzystujące usługi telemedyczne oraz Centrum Badawczo-Rozwojowe.  W związku z przyjęciem przez zarząd nowej strategii rozwoju grupy,  podjęto decyzję, aby „American Heart of Poland” stało się marką parasolową, spójną wizualnie i komunikacyjnie dla wszystkich podmiotów wchodzących w skład grupy, przy zachowaniu niezależności wizerunkowej każdego z nich.

– Naszym głównym celem było zbudowanie spójnego, przejrzystego wizerunku firmy i wchodzących w jej skład marek, który podkreśli efekt synergii grupy. Dzięki temu działaniu chcemy uwypuklić kompleksowość naszych usługDo tej pory znak Polsko-Amerykańskich Klinik Serca odróżniał się od pozostałych, co mogło wpłynąć na dezorientację odbiorców i brak skojarzenia tej sieci placówek z Grupą. Nie chcemy, aby ktokolwiek miał wątpliwości, że Polsko-Amerykańskie Kliniki Serca, Uzdrowisko Ustroń, Klinika Serca 24 oraz Centrum Badawczo-Rozwojowe są częścią American Heart of Poland – komentuje Bartosz Sadowski, Prezes Zarządu American Heart of Poland.

Za wprowadzenie strategii marketingowej i sprzedażowej Grupy odpowiada Monika Grudzień, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży.

– Działania rebrandingowe były niezbędnym elementem realizacji nowej strategii marketingowej i sprzedażowej. Dotychczasowe logotypy posiadały odmienne proporcje oraz krój pisma, co powodowało, że odbiorca nie kojarzył ich ze sobą. Dodatkowo, znak Polsko-Amerykańskich Klinik Serca odróżniał się zdecydowanie od pozostałych. Jednym z założeń zmian w obszarze logotypu było wyciągnięcie sygnetu poza obszar komunikatu tekstowego. Kolejnym założeniem było ujednolicenie znaków graficznych poprzez kolorystykę, aby użytkownikowi jeszcze łatwiej było dostrzec, że wszystkie marki są częścią Grupy American Heart of Poland. Chcemy, aby nasi pacjenci mieli świadomość kompleksowości opieki jaką możemy nad nimi sprawować, od prewencji w poradniach kardiologicznych, poprzez leczenie szpitalne, rehabilitację  oraz opiekę zdalną w postaci telemonitoringu serca. W ten sposób osiągniemy efekt synergii  – komentuje Monika Grudzień, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży American Heart of Poland.

Grupa American Heart of Poland to największa sieć oddziałów szpitalnych wyspecjalizowanych w leczeniu układu sercowo-naczyniowego, która powstała blisko 20 lat temu z inicjatywy lekarzy z Polski i Stanów Zjednoczonych. W jej skład wchodzi sieć Polsko-Amerykańskich Klinik Serca (PAKS) – ponad 20 oddziałów kardiologii interwencyjnej, kardiochirurgii i chirurgii naczyniowej na terenie Polski. W sieci oddziałów szpitalnych PAKS leczeni są pacjenci z różnymi postaciami ostrego zespołu wieńcowego (w tym z ostrym zawałem serca), miażdżycą naczyń obwodowych, zaburzeniami rytmu i przewodzenia, niewydolnością krążenia i wadami serca. Placówki współpracują z systemem opieki ratunkowej szpitali wojewódzkich i powiatowych, uzupełniając sieć ratownictwa medycznego. Podmioty działające w ramach AHP świadczą kompleksową opiekę w zakresie chorób układu sercowo-naczyniowego: od prewencji i profilaktyki po leczenie i rehabilitację umożliwiającą pacjentowi powrót do pełnej aktywności. Na co dzień pracuje w nich ponad 300 wybitnych kardiologów, kardiochirurgów i chirurgów naczyniowych. Świadczenia realizowane w Grupie American Heart of Poland wyróżniają się wysokim stopniem innowacyjności, m.in. stosowane są zabiegi planowe na bazie jednodniowej hospitalizacji oraz kompleksowe leczenie miażdżycy wszystkich naczyń.

W 2012 roku w ramach Grupy AHP uruchomiono Centrum Badawczo Rozwojowe (CBR) AHP, które jest unikatowym w skali kraju centrum badań przedklinicznych i klinicznych. Korzystając z wysoko wykwalifikowanej kadry i wsparcia najnowocześniejszej aparatury CBR prowadzi badania oraz zaawansowane programy szkoleniowe, a także staże naukowe dla lekarzy w zakresie diagnostyki i leczenia chorób sercowo-naczyniowych. Zespół CBR tworzą wybitni kardiolodzy interwencyjni, kardiochirurdzy, chirurdzy naczyniowi, patomorfolodzy i biotechnolodzy. Centrum współpracuje z wieloma ośrodkami naukowymi oraz przedsiębiorstwami na całym świecie. Świadczy także usługi szkoleniowe oraz prowadzi programy stażowe, również w renomowanych ośrodkach zagranicznych.

W ramach AHP działają takie marki, jak: Polsko-Amerykańskie Kliniki Serca (PAKS), Uzdrowisko Ustroń, Nafis S.A., I-Kar Sp. z o.o. oraz Centrum Kardiologii Józefów.

Comments

comments

93
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...