Nowa Dyrektor ds. PR i Komunikacji w polskim oddziale JYSK

Informacja Prasowa - 24.11.2017
257

Nowa Dyrektor ds. PR i Komunikacji w polskim oddziale JYSK

Aleksandra Chalimoniuk objęła stanowisko Dyrektor Komunikacji i PR w polskim oddziale międzynarodowej sieci sklepów JYSK. Do jej głównych zadań będzie należał rozwój komunikacji, zarówno w wymiarze zewnętrznym, jak i wewnętrznym oraz dbanie o wizerunek JYSK w Polsce.

Dyrektor Komunikacji i PR jest nowym stanowiskiem w strukturach firmy. Jego utworzenie związane jest z szeroko zakrojonymi planami komunikacyjnymi JYSK w Polsce. Kluczowym obszarem działań Aleksandry Chalimoniuk będzie budowa i realizacja strategii PR, dbałość o dobry wizerunek firmy oraz inicjowanie i prowadzenie działań służących poszerzaniu wiedzy o JYSK na polskim rynku.

Do obowiązków nowej Dyrektor Komunikacji i PR należy również realizacja działań z zakresu Employer Branding, wzmacnianie i rozwijanie wizerunku firmy jako pracodawcy oraz optymalizacja procesów komunikacji wewnętrznej.

– JYSK jest wyjątkową firmą, która ma wiele do zaoferowania zarówno klientom, jak i pracownikom – obecnym i potencjalnym – mówi Aleksandra Chalimoniuk, Dyrektor ds. PR i Komunikacji w JYSK. – Skandynawskie korzenie i wartości, na których jest budowana od początku – takie jak wiarygodność i solidność, to doskonały fundament skutecznej komunikacji, która pozwoli nam dotrzeć do wszystkich grup zarówno w otoczeniu firmy, jak i wewnątrz niej.

Aleksandra Chalimoniuk poprzednio pracowała w firmie Sokołów S.A. – początkowo jako Manager ds. PR i Komunikacji, a następnie jako Dyrektor Spółki ds. PR i Komunikacji. Jej zadaniami było zbudowanie od podstaw biura PR i Komunikacji, wprowadzenie zintegrowanej komunikacji korporacyjnej oraz budowa reputacji marki jako lidera w branży. Ważnym elementem działań było również opracowywanie koncepcji, prowadzenie i rozwój kampanii CSR (w tym projekt Akademia Smaku Sokołów). Wcześniej przez kilkanaście lat była związana z Grupą TVN. Pracowała jako reporter w magazynach „Prosto z Polski”, „Polska i Świat”, „Czarno na białym”, była wydawcą programu Loża Prasowa w TVN 24. W Dzień Dobry TVN była współautorką cyklu „Sportowcy na emeryturze” oraz autorką cyklu „To cud, że żyję”. Jest laureatką nagrody Kryształowe pióro oraz wyróżnienia dla TVN24 za podejmowanie tematyki zdrowotnej w stacji newsowej.

Aleksandra Chalimoniuk skończyła Wydział Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Jest moderatorem Design Thinking oraz absolwentką studiów Zarządzanie Innowacja – Design Managment na SWPS.

Comments

comments

257
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...