Nowa agencja na rynku – eContentLAB

Informacja Prasowa - 29.12.2016
261

Ekiosk SA uruchomił agencję marketingową eContentLAB

Nowa agencja – eContentLAB – będzie specjalizowała się w content marketingu, budowaniu strategii opartych na marketingu internetowym oraz kampaniach typu native advertising. Poprowadzi ją Mikołaj Tocki.

Naszą siłą oprócz wizji skutecznej kampanii są zasoby. Niemal każda agencja na rynku promując własną unikalność wskazuje na pomysłowość jako element wyróżniający ja na rynku. I słusznie bo dobry pomysł to klucz do sukcesu. Niemniej najlepszy nawet pomysł trzeba potem profesjonalnie zrealizować. I tu przewagę ma eContentLab. Aby zrealizować nowatorską kampanię opartą na wielu formach dotarcia inne agencje muszą szereg usług zamawiać na zewnątrz.
My, dzięki temu, że jesteśmy częścią dużej grupy medialnej, mającej w portfolio kilka uznanych tytułów prasowych, dysponujemy własnymi ekspertami. Profesjonalny content marketing? Mamy w zespole profesjonalnych dziennikarzy, ekpertow w swoich dziedzinach. Wideo content marketing? Dysponujemy własnym działem wideo oraz studiem nadającym codzienny program na żywo. Kreacja stron www, obsługa fotograficzna, SEO, social media marketing, mailing marketing – za każdym z tych form dotarcia – w naszej agencji stoi sztab ludzi zajmujących się tym od lat – mówi Mikołaj Tocki, który jako dyrektor ds. Rozwoju Biznesu w Ekiosku, będzie jednocześnie dyrektorem zarządzającym eContentLAB.

Agencja marketingowa to naturalny kierunek dywersyfikacji działalności spółki biorąc pod uwagę zasoby jakimi dysponujemy, tak jako dystrybutor prasy cyfrowej, mający w swoim portfolio ponad 500 tytulów prasowych, jak i pomiot mający bardzo duże doświadczenie w obszarze cyfrowego kontentu – mówi Marcin Kowalczyk, Prezes Zarządu Ekiosk SA.

Oferta agencji jest dostępna na stronie http://econtentlab.pl/.

Mikołaj Tocki od 2015 roku jest równocześnie dyrektorem ds. multimediów w Gremi Media Sp. z o.o.(wydawca m.in. „Rzeczpospolitej”). Wcześniej pracował w Wydawnictwie Przekrój, Agorze a także w Radiu Kolor. Ukończył dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Warszawskim.

Comments

comments

261
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...