HMD Global OY oraz Arskom podpisały umowę na obsługę w Polsce marki Nokia w zakresie telefonów komórkowych i smartfonów.
Arskom będzie odpowiedzialny za działania związane z PR, marketingiem, influencer marketingiem, monitoringiem mediów, obsługą sampli testowych, obsługą biura prasowego czy działaniami eventowymi.
„Jesteśmy dumni, że HDM Global wybrało Arskom na swojego partnera w Polsce. Nasz doświadczony pod względem nowych technologii zespół, w którym znajdują się osoby od kilkunastu lat głęboko związane z branżą, pozwolił nam zaoferować HMD najlepiej dopasowaną do potrzeb klienta obsługę” – mówi Rafał Romaniuk, Dyrektor Zarządzający w Arskom.
Obie firmy rozpoczęły aktywną współpracę od września 2018 i nie podają okresu, na jaki została zawarta umowa. W najbliższych miesiącach do głównych zadań Arskom będzie należała pełna komunikacja nowych modeli smartfonów i telefonów komórkowych Nokia.
„Nokia od dziesięcioleci jest jedną z najbardziej znanych i rozpoznawalnych marek telefonów na świecie. Cieszymy się, że otrzymamy wsparcie od Arskom, aby móc wspólnie dostarczać emocje związane z ponownym wprowadzeniem na rynek tej bardzo lubianej, znanej i zaufanej marki. Od samego początku naszej pracy byliśmy zachwyceni pozytywnym odbiorem konsumentów i cieszymy się z możliwości budowania kolejnego rozdziału urządzeń mobilnych Nokia wraz z naszymi partnerami. Wierzymy, że z pełnym pasji zespołem Arskom możemy stworzyć nową drogę dla telefonów komórkowych w Polsce” – mówi Tomislav Himbele, szef marketingu na region CEE w HMD Global.
Odpowiedzialnym za prowadzenie klienta będzie Jarosław Babraj, Executive Manager, wraz z zespołem.