„Jesienne Barwy Łowcy” kampanią internetową roku

Redakcja PR - 22.10.2018
188

FACTORY nagrodzone na PRCH Retail Awards

Sieć outletów FACTORY, zarządzana przez Neinver – największego operatora centrów wyprzedażowych w Polsce, została uhonorowana podczas gali PRCH Retail Awards nagrodą „Najlepsza Kampania Internetowa Centrum Handlowego Roku”.

Cyfrowa „odnoga” kampanii wizerunkowej, inaugurującej sezon jesienno-zimowy 2017, była częścią nowej strategii komunikacji marki FACTORY.

„Nasz nowy język, w którym mówimy o marce, to zmysłowość, impulsywność i ekscytacja – słowem świat intensywnych emocji” – podsumował Wincenty Zawadzki, manager marketingu i komunikacji w Neinver.

Autentyczność modeli i aktorów oraz ich zaangażowanie pozwoliło stworzyć serię unikatowych materiałów video, szeroko wykorzystywanych w mediach społecznościowych oraz w kinach. Kunszt młodych twórców, zaangażowanych przy tworzeniu materiałów wideo, został doceniony zarówno przez branżę (dwie nagrody podczas Warsaw Corporate Film Festival), jak i samych odbiorców, notując rekordowe, niespotykane wyniki oglądalności – o kilkaset procent przekraczające pierwotne estymacje (89% emisji bez „pomiń reklamę”).

Nagroda została przyznana przez Jury Polskiej Rady Centrów Handlowych. Wręczono ją podczas uroczystej gali – 11 października. To najważniejsze wydarzenie sektora centrów i sieci handlowych. Zgłaszane projekty oceniane są pod kątem efektywności, innowacyjności oraz warstwy wizualnej i artystycznej.

Comments

comments

188
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...