Niech Roomba sprząta, a Ty zajmij się czym chcesz – kampania iRobot
Niech Roomba sprząta, a Ty zajmij się czym chcesz – kampania iRobot
Wystartowała najnowsza kampania medialna iRobot. Powstała ona na zlecenie firmy DLF Sp. z o.o., autoryzowanego importera iRobot w Polsce. Jest to pierwsza produkcja dla marki iRobot zrealizowana poza USA. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki wśród młodych ludzi.
Nowa siła
Jak pokazują badania rynku przeprowadzone przez niezależny instytut na zlecenie iRobot, rozpoznawalność kategorii robotów sprzątających w Polsce wśród osób w wieku 30-60 lat kształtuje się na poziomie 95%. Taki wynik nie byłoby możliwy bez wysiłku włożonego w budowanie tego segmentu oraz popularyzację wiedzy w zakresie robotów. DLF Sp. z o.o., autoryzowany importer iRobot w Polsce, postanowił zrobić kolejny krok w prowadzonych działaniach wdrażając nową strategię marketingową. Z końcem września rozpoczęła się kampanię wizerunkową marki iRobot skierowana do ludzi młodych.
Przeprowadzone przez nas w ostatnich latach działania marketingowe charakteryzowały się skutecznością, co znajduje odzwierciedlenie w zaufaniu jakim obdarzyli nas Klienci. – powiedziała Paulina Lesnau, Marketing Manager w DLF Sp. z o.o. Naturalnym kierunkiem było dla nas poszerzenie grupy do której kierujemy przekaz. Celem było stworzenie formy nowoczesnej i dynamicznej, emanującej pozytywną energią. Chcieliśmy pokazać, że iRobot doskonale wpisuje się w potrzeby osób zaczynających dorosłe życie, które są spontaniczne i nie chcą myśleć o sprzątaniu, stąd pomysł na kampanię ‘Niech Roomba sprząta, a Ty zajmij się czym chcesz’ – dodaje.
Reklama znad Wisły
Polska jest inicjatorem tej akcji i to na tym rynku wystartowała ona pilotażowo. Kampania będzie emitowana za pośrednictwem kanałów VOD, digital oraz social media. Koncept reklamowy oraz wszystkie składowe kampanii stworzyła agencja Opus B. Reżyserem spotu reklamowego jest Marek Cichy.