„Niech Cię usłyszą!” – nie tylko w Dzień Kobiet

Informacja Prasowa - 01.03.2021
261

„Niech Cię usłyszą!” – nie tylko w Dzień Kobiet

„Niech Cię usłyszą!” – nie tylko w Dzień Kobiet

 „Niech Cię usłyszą!” – tak brzmi nazwa nowej kampanii Avon, która jest częścią globalnej strategii „Watch Me Now”. Jej celem jest oddanie głosu kobietom oraz zwrócenie uwagi na to, że nasze historie mogą inspirować inne dziewczyny do działania. Dzięki uruchomieniu specjalnej strony marka wesprze także finansowo kampanie społeczne na rzecz zdrowia i bezpieczeństwa kobiet. Do życiowej odwagi i dzielenia się swoimi historiami razem z Avon przekonują nowe ambasadorki, elektryzujący duet wokalistek – Kayah i Mery Spolsky.

 Jak pokazuje badanie[1] przeprowadzone przez Avon wśród 8 tys. kobiet z całego świata, w tym z Polski, aż 68% z nich znajduje siłę w historiach innych kobiet, które podzieliły się swoimi doświadczeniami i inspirują je tym samym do działania. To pozwala im uwierzyć, że one także mogą przezwyciężyć trudności i żyć tak, jak sobie wymarzą. Dlatego marka Avon w ramach kampanii „Niech Cię usłyszą!” uruchomiła specjalną stronę watchmenow.avon.com, gdzie dziewczyny (i nie tylko) dzielą się swoimi przeżyciami oraz piszą, co napędza je do działania, z czego są dumne i czego chcą od życia. Co najważniejsze, za każdą dopisaną historię Avon przekaże 1 dolara na swoje kampanie społeczne wspierające zdrowie i bezpieczeństwo kobiet.

W ramach naszej kampanii chcemy pokazać kobietom, że mają one w sobie na tyle siły, by walczyć o siebie, o swoje potrzeby, a także mówić głośno o tym, co myślą, o czym marzą i czego oczekują od życia. Jak pokazują wyniki naszego badania, aż 72% kobiet chętnie opowiada o swoich przeżyciach i nie ma przed tym oporów. Głos każdej z nas jest ważny, a teraz może dodatkowo wesprzeć ważny cel, jakim jest wsparcie przez Avon prokobiecych kampanii społecznych – mówi Agnieszka Isa, Dyrektor Generalna Avon Cosmetics Polska.

Najnowszy katalog Avon 3/2021 z sesją zdjęciową z udziałem Kayah i Mery Spolsky pojawił się 1 marca. Kampania obejmuje dodatkowo działania PR i szereg aktywności w mediach społecznościowych i prasie. W ramach akcji powstały specjalne spoty reklamowe, w tym z instruktażem, jak korzystać z aplikacji do udostępniania historii. Będzie można je obejrzeć na stronie www.avon.pl/niechcieuslysza oraz w serwisie YouTube. Za koncepcję kreatywną kampanii oraz za współpracę z influencerami odpowiada agencja Labcon, za zakup mediów – agencja mediowa Starcom, za aktywację w social media – marka Avon, za działania PR – agencja Garden of Words. 

[1] Badanie konsumenckie „My Story Matters”, przeprowadzone w lutym 2020 r., na reprezentatywnej grupie 8000 kobiet, na zlecenie firmy Avon.

Comments

comments

261
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...