„Nie ma że głowa boli” – nowa kampania marki Apap

Informacja Prasowa - 24.11.2020
271

„Nie ma że głowa boli” - nowa kampania marki Apap

„Nie ma że głowa boli” – nowa kampania marki Apap

Marka leku przeciwbólowego Apap z portfolio USP Zdrowie startuje z nową odsłoną kampanii „Ani chwili nie trać na ból” przygotowanej przez agencję AżTuNagle

Bohaterem spotu telewizyjnego jest marynarz pracujący na co dzień na statku handlowym. Pomimo odległości dzielącej go od domu, stara się dbać o więzi rodzinne. Co wieczór czyta swojej małej córeczce bajki na dobranoc przez kamerę laptopa. To ważna dla niego chwila, której absolutnie nie chce tracić na ból. Dlatego od razu sięga po Apap, którego głównym benefitem jest szybkość działania – wchłania się już po 3 minutach.

Za komunikację marki Apap odpowiada AżTuNagle.

 

Comments

comments

271
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...