„Nie daj się wkręcić w sieci”

Informacja Prasowa - 28.02.2024
67

Wystartowała nowa odsłona „Miasta ING” w Roblox

„Nie daj się wkręcić w sieci” – wystartowała nowa odsłona „Miasta ING” w Roblox. Ponad 12 tys. fanów wzięło udział w teledysku kręconym na żywo na otwarciu wirtualnej Akademii Cyberbezpieczeństwa

W najnowszym, trzecim sezonie gry edukacyjnej „Miasto ING” w Roblox, bank rozwija temat bezpieczeństwa w sieci i zaprasza dzieci do nowo powstałej Akademii Cyberbezpieczeństwa w Mieście ING. Otwarciu wirtualnej szkoły towarzyszył występ twórcy internetowego SmileSlow oraz nagranie teledysku na żywo z udziałem fanów
w przestrzeni metaverse. To pierwsze tego typu wydarzenie na świecie zaangażowało ponad 12 tys. fanów!

Podczas wielkiego otwarcia Akademii powstał pierwszy teledysk kręcony na żywo w Roblox i z udziałem publiczności. Event odbył się na dużym wirtualnym placu przed Akademią, a udział w nim wzięli młodzi gracze, a właściwie ich awatary. W cyfrowym świecie goście mogli ze sobą rozmawiać, tańczyć
i wspólnie przeżywać wielowymiarowe doświadczenie. „Nie daj się wkręcić w sieci” to hymn Akademii, który został specjalnie na tę okazję stworzony przez twórcę internetowego: SmileSlowa.  12 tys. dzieci bawiło się do utworu, którego treść motywuje do bycia uważniejszym w sieci, a wszyscy razem stworzyli wyjątkowy układ choreograficzny, który niedługo będzie można zobaczyć na kanale SmileSlow.

Do tej pory Miasto ING w Roblox zaangażowało odbiorców w świat naszej marki na niespotykaną dotąd skalę – 550 tys. graczy, 1,8 mln wejść do naszego wirtualnego świata. Udało nam się stworzyć grę, która dała dzieciom możliwość nauki w najbardziej przyjazny sposób, czyli przez zabawę. Chcemy na bieżąco odpowiadać na aktualne zagrożenia, dlatego gra pozwala trenować nie tylko dobre nawyki związane
z finansami, ale i zasady
bezpieczeństwa w sieci. Zauważyliśmy, że głównym tematem w zakresie bezpieczeństwa w ubiegłym roku był problem fake-ów i wynikająca z tego konieczność weryfikacji informacji – i na to postanowiliśmy zwrócić szczególną uwagę w kolejnej odsłonie gry edukacyjnej. Wierzymy, że umiejętności i doświadczenia nabyte w dzieciństwie zaprocentują w dorosłym życiu – podkreśla Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Co nowego w trzeciej odsłonie „Miasta ING”?

Nauczycielami Akademii Cyberbezpieczeństwa są – znani i lubiani przez dzieci – twórcy internetowi. Gracze uczą się przydatnych na co dzień umiejętności, a w nietypowych murach Akademii są prowadzone lekcje, jakich jeszcze nie było m.in.: WF, to nie wychowanie fizyczne, a Wykrywanie Fake’ów, Matematyka do kwadratu, czyli budowanie silnego hasła. Na lekcji techniki będzie można również wykonać Test Sprawności w poruszaniu się po sieci.

„Miasto ING” to gra edukacyjna, z którą ING pojawił się na platformie gamingowej Roblox jako pierwszy bank w Polsce. W wirtualnym świecie marki pod nazwą „Miasto ING” gracze mogą gromadzić wirtualne pieniądze poprzez wykonywanie różnych zadań i wyzwań. Gra pozwala trenować dobre nawyki związane z finansami w sposób najbardziej przyjazny, czyli przez zabawę. Gracze uczą się zarządzania pieniędzmi: oszczędzania i umiejętnego ich wydawania.  W lutym 2023 roku gra została rozszerzona
o moduł uczący bezpieczeństwa w sieci i dodany został tryb multiplayer.

Więcej informacji o „Mieście ING” tu:  www.ing.pl/akademia

Koncept strategiczny i nadzór nad przygotowaniem kampanii: Agencja kreatywna GONG
Wdrożenie pomysłu i koncepcji Miasta ING: Game Changer
Media: Mullen Lowe Media Hub

Comments

comments

67
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...