Neutrogena® startuje z kampanią „Pielęgnuj siebie na co dzień”

Informacja Prasowa - 22.07.2020
149

Neutrogena® startuje z kampanią „Pielęgnuj siebie na co dzień”

Neutrogena® startuje z kampanią „Pielęgnuj siebie na co dzień”

Marka Neutrogena® startuje z nową kampanią wizerunkową „Pielęgnuj siebie na co dzień”, której motywem przewodnim jest codzienna troska o siebie. Na potrzeby działań digitalowych powstały spoty dedykowane kluczowym liniom produktowym Clear&Defend, Hydro Boost® oraz Formuła Norweska®. Kampania przewiduje szereg zintegrowanych działań marketingowych.

Linie marki Neutrogena® spełniają potrzeby różnych rodzajów skóry. Bohaterki spotu – naturalnie piękne Julka, Ola i Hania to kobiety w różnym wieku, wiodące inne, aczkolwiek równie intensywne życie. Celebrują kobiecość – pielęgnacja jest dla nich ważna, ale nie dominuje nad innymi aktywnościami, po prostu wpisuje się w plan dnia.

Julka jest rezolutną, pomysłową i pełną energii 20-latką. Mimo że na pielęgnację poświęca niewiele czasu, wie, że to ważny element każdego dnia i warunek dobrego samopoczucia. Kosmetyki z serii Clear&Defend idealnie zaspokajają potrzeby jej skóry. Ola to 25-latka, która ceni w życiu balans, ma mnóstwo zajęć, ale zawsze znajduje czas na to, co jest naprawdę ważne. Świadomie troszczy się o siebie i swoje ciało – wybiera produkty z linii Hydro Boost®. Hania jest kobietą dojrzałą, cieszy się życiem rodzinnym. Chociaż skupia się na wychowaniu dzieci, codziennie znajduje kilka chwil dla samej siebie, do pielęgnacji stosuje kosmetyki z serii Formuła Norweska®. – Każda z bohaterek odzwierciedla inny etap w życiu kobiety, a w każdym z tych etapów skóra ma inne potrzeby, które my, jako Neutrogena®, rozumiemy – podkreśla Mateusz Oktaba.

W ramach promocji zaplanowano kampanię digitalową w VoD oraz mediach społecznościowych (YouTube, Facebook, Instagram), ciekawe i niestandardowe akcje przeprowadzone we współpracy z zasięgowymi serwisami kobiecymi m.in. testowanie produktów, a także media relations, współpracę z influencerami oraz materiały POS.

Nową platformę komunikacji przygotowała agencja Przestrzeń, która była odpowiedzialna także za strategię, realizację assetów oraz badania konsumenckie, które zostały przeprowadzone wspólnie z agencją badawczą Y&Lovers. Materiały filmowe przygotował dom produkcyjny HIGHNOON.PL. Długofalowe działania z zakresu Public Relations i Influencer Marketingu prowadzi agencja Quality Public Relations.

Comments

comments

149
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...