Netto Polska z Clue PR

Informacja Prasowa - 06.06.2023
45

Współpraca ta jest wynikiem wygranego przez agencję przetargu

W ramach współpracy agencja odpowiada za komunikację produktową i korporacyjną Netto Polska na rynku polskim. Zakres działań Clue PR obejmuje kompleksową obsługę w zakresie brand i product PR, w tym prowadzenie biura prasowego, pozycjonowanie eksperckie oraz komunikację kryzysową. Strony nie ujawniają szczegółów umowy.

Sieć handlowa Netto obecna jest na polskim rynku od ponad 27 lat. Przez ten czas wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w kraju, posiadając aktualnie ponad 660 sklepów i zatrudniając ponad 9 tys. osób. W sklepach sieci znaleźć można szeroką ofertę produktów spożywczych, w tym marek własnych (m.in. Sztuka Mięsa,
z Zieleniaka, Premieur, Miletto), jak również asortyment non-food. Netto stawia na komfort zakupów: wyróżniający się na rynku design sklepów, szerokie alejki, którymi łatwo się poruszać, strefy odpieku pieczywa w większości placówek czy kasy samoobsługowe, które pojawiają się w kolejnych lokalizacjach – wszystko to sprawia, że liczba klientów Netto stale rośnie. Sieć obecna jest również na rynkach w Danii i Niemczech.

Agencja Clue PR to jedna z najszybciej rozwijających się agencji technologicznych w Polsce, wyróżniona w pierwszej dziesiątce agencji public relations w Polsce w rankingu fee income. Na koniec 2022 roku Clue PR znalazła się w zestawieniu najbardziej kreatywnych agencji świata zajmując 6. miejsce w 11. edycji rankingu Global Creativity Index. Agencja posiada międzynarodowe doświadczenie i specjalizuje się w kompleksowej komunikacji korporacyjnej i kryzysowej dla firm i instytucji.

Comments

comments

45
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...