Nest Bank otworzył 200. placówkę

Informacja Prasowa - 17.10.2017
209

Nest Bank otworzył 200. placówkę

Pierwsze placówki Nest Banku pojawiły się w 2016 r. Od tego czasu bank rozgościł się na polskim rynku, zyskując uznanie jako silna marka z dobrymi i prostymi produktami. Dziś, jako najprężniej rozwijająca się franczyza w branży finansowej, bank otwiera swój 200. oddział. – Dopiero się rozkręcamy – komentuje Jacek Biskup, Dyrektor Departamentu Sieci Partnerskiej i twórca franczyzy Nest Banku.

Placówka w Sierpcu jest 144. franczyzą Nest Banku. Wraz z 56 oddziałami własnymi bank posiada już 200 charakterystycznych punktów na terenie całego kraju. Wszystkie oddziały własne i placówki partnerskie wyróżniają się przyjazną, kameralną atmosferą i wystrojem nawiązującym do kawiarni, bardziej niż do klasycznego bankowego oddziału z „okienkami”. Na każdego klienta czeka gorące kakao.

Oprócz charakterystycznego wystroju, placówki i oddziały Nest Banku cechują wysokie standardy obsługi klienta. W tegorocznym prestiżowym rankingu Przyjazny Bank Newsweeka, Tajemniczy Klienci, sprawdzający jakości obsługi w placówkach polskich banków, wyróżnili Nest Bank wysoką 7 pozycją.

– W świecie naszej marki nic nie jest przypadkiem – mówi Maciej Pichlak, Dyrektor Marketingu Nest Banku. – Placówki i oddziały Nest Banku to najważniejszy punkt, w którym klient spotyka nasze wartości. Ważne jest dla nas, aby zapewniały one bezpieczeństwo, przyjazną atmosferę, a jednocześnie najwyższą jakość obsługi – dodaje Maciej Pichlak.

– Spójność naszych placówek z filozofią marki oraz przemyślana, atrakcyjna oferta produktowa to doskonałe argumenty, budujące ogromne zainteresowanie współpracą franczyzową z Nest Bankiem – mówi Jacek Biskup Dyrektor Departamentu Sieci Partnerskiej i twórca franczyzy Nest Banku. – Ponieważ zależy nam na dynamicznym rozwoju sieci, przygotowaliśmy dla naszych franczyzobiorców bardzo atrakcyjną ofertę, opartą o atrakcyjny system prowizyjny, mocne wsparcie w zakresie marketingu i szkoleń, a także w zakresie otwarcia i prowadzenia placówki – dodaje Jacek Biskup.

Polscy przedsiębiorcy darzą rynek franczyzowy coraz większym zaufaniem i coraz częściej decydują się na działania pod szyldem znanej marki. Wśród marek finansowych jedną z najchętniej wybieranych jest właśnie Nest Bank. Marka planuje dalszy rozwój i aktywnie poszukuje partnerów franczyzowych na terenie całej Polski.

Nest Bank to marka stworzona z myślą o całej rodzinie. Oferuje bezpieczne, stabilne i przejrzyste produkty finansowe – konta, zarówno dla klientów detalicznych, jak i mikroprzedsiębiorstw. Zgodnie z filozofią banku bliskiego ludziom, Nest Bank zapewnia całodobowy dostęp do usług poprzez wygodną bankowość mobilną oraz internetową. Nie rezygnując jednak z bezpośredniego kontaktu .

Comments

comments

209
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...