Nest Bank edukuje rodziców i zachęca do rozmawiania z dziećmi o finansach

Informacja Prasowa - 17.09.2019
298

Nest Bank edukuje rodziców i zachęca do rozmawiania z dziećmi o finansach

Nest Bank ruszył właśnie z kampanią edukacyjną skierowaną do rodziców nastolatków. Bank we współpracy z ekspertami i blogerkami przygotował raport „Przełomowa 13-nastka, czyli o dorastaniu do decyzji finansowych”. W ramach kampanii prowadzone będą działania zarówno w social mediach, na portalach internetowych i w prasie. Celem kampanii jest zachęcenie rodziców do świadomego rozmawiania z dziećmi o finansach.

Nest-Bank-e-book-str-1-300dpi.jpg
Nest Bank od początku działalności koncentruje się na bezpieczeństwie rodzinnych finansów.  Bank cyklicznie bada poczucie bezpieczeństwa swoich klientów poprzez kampanię Indeks Bezpieczeństwa Finansowego
– Jednym z gwarantów bezpieczeństwa finansowego jest wiedza z zakresu bankowości i nowych technologii. Uważamy, że edukacja finansowa powinna rozpoczynać się już w dzieciństwie, a najpóźniej w wieku 13 lat.  Dlatego zdecydowaliśmy się skierować swoje działania edukacyjne do rodziców nastolatków – mówi Bartosz Dziendziel, Dyrektor Departamentu Marketingu w Nest Banku.
Punktem wyjścia do zainicjowania kampanii było badanie „Nauka zarządzania pieniędzmi, czyli edukacja finansowa dzieci” zrealizowane we współpracy z agencją badawczą SW Research.
Bartosz Dziendziel, Dyrektor Departamentu Marketingu w Nest Banku

Bartosz Dziendziel, Dyrektor Departamentu Marketingu w Nest Banku

Chcemy wspierać Polaków w codziennym gospodarowaniu finansami. Zależy nam, aby wsparcie to nie ograniczało się tylko do dostarczania wartościowych produktów dostosowanych do potrzeb rodziny. Chcemy również edukować naszych klientów w zakresie finansów i dawać im narzędzia ułatwiające zrozumienie, czasem skomplikowanych zagadnień. „Przełomowa 13-nastka, czyli o dorastaniu do decyzji finansowych” to raport, a jednocześnie poradnik, który ma ułatwić rodzicom wprowadzanie nastolatków w świat finansów. Jest on częścią kampanii, którą realizujemy we współpracy z ekspertkami w dziecinie wychowania oraz blogerkami parentingowymi – Bartosz Dziendziel, Dyrektor Departamentu Marketingu w Nest Banku

Kampania potrwa do końca października 2019 roku. Za przygotowanie strategii, koncepcję kreatywną oraz opracowanie graficzne odpowiada agencja Asap&Asap.
Raport „Przełomowa 13-nastka, czyli o dorastaniu do decyzji finansowych”: link

Comments

comments

298
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...