NatiNati w gronie Klientów More Bananas!

Informacja Prasowa - 27.10.2017
1

NatiNati w gronie Klientów More Bananas!

Od października agencja More Bananas odpowiada za komunikację firmy Natinati w mediach społecznościowych. Agencja została wybrana spośród kilku innych ofert. Za wybór odpowiedzialna była kompleksowość oferty oraz stworzenie nowego big idea marki i hasła reklamowego: “Naturalnie naturalna”.

Natinati to sklep internetowy z kosmetykami ekologicznymi dla każdego: kobiet, mężczyzn, a także tych najmłodszych. W asortymencie znajdziemy marki cenione przez miłośników naturalnej pielęgnacji, m.in.: Babuszka Agafia, Mizon czy Natura Siberica.

Komunikacja skupia się wokół natury. Pokazują to kreacje graficzne wykorzystujące motywy roślinne, a także stosowane hasła nawiązujące do głównego hasła reklamowego, takie jak: “Naturalnie wygładzone”, “Naturalnie, że wieczorem” w odniesieniu do pielęgnacji skóry i włosów.

“Stworzyliśmy personę – Nati, która zwraca się do fanów w pierwszej osobie. – mówi Karolina Kumor, Social Media Manager agencji More Bananas – Ma zmniejszyć to dystans pomiędzy marką a jej klientami, a także ujednolicić komunikację we wszystkich kanałach społecznościowych. Strona marki została powiązana z grupą: “Jak naturalnie dbać o swoją urodę”. Miejsce gromadzi dziewczyny chcące dzielić się trikami urodowymi oraz swoimi doświadczeniami w temacie eko kosmetyków”. Oprócz zadań związanych ze wsparciem kreatywnym, planowaniem i obsługą mediów społecznościowych na Facebooku i Instagramie, agencja odpowiada również za działania z zakresu influencer marketingu. W przygotowaniu jest kampania z blogerami pod hasłem “Obudź swoją prawdziwą naturę”. Influencerzy otrzymają kosmetyki ze sklepu natinati.pl, które najbardziej odzwierciedlają ich osobowość. Agencja More Bananas specjalizuje się w mediach społecznościowych oraz tworzeniu strategii kreatywnych. Oferuje także działania z zakresu marketingu efektywnościowego, content marketingu, jak również współpracy z blogerami i influencerami. More Bananas odpowiedzialna jest m.in. za media społecznościowe naturalnej wody mineralnej ID’EAU, krakowskiej sieci kawiarni Nakielny czy producenta chemii budowlanej BOLIX.

Comments

comments

1
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...