Natalia Załęcka objęła stanowisko Dyrektora Marketingu eobuwie.pl w MODIVO S.A.

Informacja Prasowa - 22.06.2022
254

MODIVO S.A. rozszerza kompetencje zespołu eobuwie.pl

Natalia Załęcka objęła stanowisko Dyrektora Marketingu eobuwie.pl w MODIVO S.A.

MODIVO S.A. rozszerza kompetencje zespołu eobuwie.pl. Do kadry zarządzającej dołączyła właśnie Natalia Załęcka obejmując stanowisko dyrektorki marketingu. Odpowiedzialna będzie za kreowanie i wdrażanie strategii komunikacji marketingowej oraz nadzorowanie działań reklamowych i promocyjnych w kluczowych kanałach.

Wizerunek marki jest niezwykle ważny, szczególnie w dobie intensywnego rozwoju e-commerce. Dlatego w MODIVO S.A. wzmacniamy obszar komunikacji marketingowej, co pozwoli nam być nie tylko bliżej klienta, ale także wspierać realizację naszej strategii rozwoju. Nawiązując współpracę z takimi ekspertami jak Natalia Załęcka, jesteśmy pewni, że zarówno eobuwie.pl, jak i MODIVO jeszcze nie raz pozytywnie zaskoczą naszych klientów swoją działalnością – mówi Damian Zapłata, Prezes Zarządu MODIVO S.A.

Natalia Załęcka ma ponad 18-letnie doświadczenie w obszarze marketingu i digital. Współtworzyła  strategie komunikacji dla wielu polskich marek – m.in. Euro Bank, Algida, , Łowicz oraz Getin Noble Bank, gdzie obejmowała stanowisko Dyrektor Marketingu i Digital. Przed dołączeniem do MODIVO S.A. zarządzała zespołem  Transformacji Marketingowej w Deloitte Digital.

Bardzo się cieszę, że zostałam członkiem zespołu eobuwie.pl. To silna marka z ogromnym potencjałem, która cały czas prężnie się rozwija. Dołączyłam do zgranego zespołu, który realizuje kreatywne, a także interaktywne projekty. Mam nadzieję, że razem umocnimy wizerunek marki, budując pozytywne doświadczenia klientów i oferując im ciekawe treści. Z pewnością już niedługo będziecie mogli zobaczyć efekty naszej pracy – mówi Natalia Załęcka, Dyrektor Marketingu eobuwie.pl.

Natalia Załęcka ukończyła Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu. Wielokrotnie doceniana za efektywne wdrażanie strategii marketingowych opartych o technologię zdobyła tak uznane nagrody jak Effie Awards, Innovation Cannes Lion, tytuł Dyrektora Marketingu Roku czy Innovation Ad Award.

Comments

comments

254
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...