Nagroda główna „Siła Przyciągania” za #JYSKvlog

Informacja Prasowa - 28.11.2019
123

Nagroda główna "Siła Przyciągania" za #JYSKvlog

Nagroda główna dla #JYSKvlog w konkursie Siła Przyciągania organizowanym przez Puls Binsesu w kategorii „Out of the box”. 

Jury doceniło #JYSKvlog za „Świeży, nieograny jeszcze, zwłaszcza przez duże firmy pomysł na vlog. Wręczająca nagrodę Inga Pyd, dyrektor HR i Administracji w LOTTE Wedel podkreśliła, że jury ujęło zaangażowanie do nagrań własnych pracowników, w tym dyrektora generalnego. Pracownicy w bezpośredni sposób rozmawiają z nami a dyrektor generalny uczył jak mówić nazwę firmy. Szczególnie doceniliśmy kreatywne podejście i wyjątkowo szerokie zasięgi. Tym bardziej, że vlog z dyrektorem stał się viralem w sieci. Dodatkowy efekt, co pojawiało się podczas naszych obrad to fakt zmiany percepcji i myślenia o organizacji nie tylko przez potencjalnych pracowników, ale także klientów tej firmy i to jest kolejny moment, w którym marka – klient – pracownik zaczynają się przenikać i stają się bardzo ważne dla sukcesu organizacji” – dodała Inga Pyd.

Nagrodę odebrała Aleksandra Chalimoniukm dyrektor komunikacji i PR JYSK Polska.

O konkursie 

Konkurs „Siła Przyciągania” ma na celu wyłonienie najciekawszych i najskuteczniejszych kampanii, inicjatyw i akcji, które powodują, że firma nie tylko przyciąga, ale i zatrzymuje najbardziej utalentowanych pracowników. Nagradzamy organizacje, które widzą potencjał w budowaniu swojego wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy, przykładają dużą wagę do właściwego wdrożenia nowo zatrudnionych osób oraz dbają o ich zaangażowanie i rozwój. Chcemy, by zwycięskie projekty stawały się inspiracją dla całego polskiego rynku.

O #JYSKvlog

Vlog JYSK jest wyjątkowym projektem, w którym sami pracownicy JYSK Polska w kolejnych odcinkach opowiadają i pokazują, jak wygląda na co dzień praca w tej firmie. Bohaterem jednego z odcinków był już Dyrektor Generalny JYSK Polska Piotr Padalak, od którego widzowie mogli dowiedzieć się, jak prawidłowo wymawiać nazwę sieci, gdzie była pierwsza siedziba w Polsce i jak przez lata zmieniały się sklepy. Wszystkie odcinki vloga są dostępne na kanale YouTube JYSK Polska.

 

Comments

comments

123
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...