MyFitness.pl najpopularniejszym serwisem w kategorii „Diety, odchudzanie, fitness”
Informacja Prasowa - 09.11.2017MyFitness.pl najpopularniejszym serwisem w kategorii „Diety, odchudzanie, fitness”
Największy polski serwis o fitnessie – MyFitness.pl jest liderem kategorii „Diety, odchudzanie, fitness” – wynika z najnowszej odsłony badania Gemius/PBI. W październiku br. MyFitness.pl odwiedziło aż 1,1 mln użytkowników, którzy wykonali w nim ponad 5,6 mln odsłon.
Grupa Gazeta.pl od wielu lat konsekwentnie rozbudowuje swoje portfolio treści dotyczących zdrowego, sportowego stylu życia. Są w nim m.in. serwis dla biegaczy PolskaBiega.pl oraz serwis MyFitness.pl, w którym można znaleźć artykuły dotyczące zdrowego stylu życia, plany treningowe, przepisy na zdrowe potrawy i sprawdzone sposoby gwiazd na zgrabną sylwetkę. W serwisie rozwijane jest też rozwiązanie content-to-commerce, umożliwiające przechodzenie ze strony bezpośrednio do sklepów internetowych oferujących opisywany produkt.
– MyFitness.pl to stosunkowo nowy projekt, który wystartował w grudniu ubiegłego roku, dlatego tym bardziej cieszy nas pozycja lidera. To zasługa pracy całego zespołu, który jest zawsze na czasie, prezentuje najnowsze trendy, a ponadto wyróżnia się nowoczesnym socialowym podejściem i aktywną współpracą z influencerkami – mówi Marlena Jezierska, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu Sport.pl.
Zespół MyFitness.pl prezentuje trendy z zakresu zdrowego stylu życia, tworzy materiały wideo oraz testuje fitnessowe nowości. Ambasadorkami marki są popularne influencerki: stylistka Zofia Ślotała, modelka i prezenterka Natalia Jakuła, trenerki Patrycja Stachera i Katarzyna Oleśkiewicz, blogerki Sylwia Nowak i Paulina Kuczyńska oraz redaktorki i zawodniczki sztuk walki Agnieszka Matracka i Karolina Brzuszczyńska.
MyFitness.pl buduje pozycję lidera swojej kategorii także za pośrednictwem popularnych profili w mediach społecznościowych. Stronę MyFitness.pl na Facebooku polubiło już ponad 330 tys. osób, profil serwisu na Instagramie ma prawie 22 tys. obserwatorów, a kanał na platformie YouTube – ponad 42 tys. subskrybentów.
We wrześniu i październiku br. trwała kampania promocyjna MyFitness.pl z udziałem ambasadorek serwisu, która obejmowała nośniki reklamy zewnętrznej (AMS), internet (m.in. serwisy grupy Gazeta.pl, Facebook), prasę (czasopisma wydawane przez Agorę), telewizję (Stopklatka) oraz reklamę w kinach sieci Helios. Za działania promocyjne odpowiadał zespół marketingu Sport.pl.