Multi Communications z PAYBACK

Informacja Prasowa - 19.10.2017
166

Multi Communications z PAYBACK

Multi Communications rozpoczęło współpracę z PAYBACK Polska. Agencja odpowiada za kontakty z mediami oraz zarządzanie profilem programu na portalu społecznościowym LinkedIn.

– Liczba uczestników programu PAYBACK wzrasta w bardzo dynamicznym tempie. Obecnie do programu dołącza ponad 70 tysięcy konsumentów tygodniowo. Dodatkowo wdrażamy innowacyjne rozwiązania, które ułatwią naszym partnerom angażowanie nie tylko ich klientów, ale także pracowników oraz kontrahentów. Takie tempo rozwoju wymaga od nas skoordynowanego, aktywnego działania na wielu płaszczyznach biznesowych i wizerunkowych, stąd też decyzja o wzmocnieniu naszych działań komunikacyjnych – podkreśla Anna Muszyńska-Jurków, kierownik ds. zasobów ludzkich i komunikacji PAYBACK Polska.

– Multi Communications ma duże doświadczenie w prowadzeniu zintegrowanej komunikacji marketingowej. Skuteczność naszych działań zapewnia zespół komunikacji korporacyjnej, który posiada szerokie kompetencje w tworzeniu i wdrażaniu strategii łączących różne narzędzia oraz kanały komunikacji, w tym social media – mówi Mariusz Pleban, prezes Multi Communications.

Za prowadzenie aktywności dla PAYBACK Polska odpowiada zespół korporacyjny, którym kieruje Edyta Miszczuk, account director w Multi Communications. PAYBACK wybrał Multi Communications w drodze przetargu.

Comments

comments

166
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...