MullenLowe Warsaw promuje Wilkinson Sword       Hydro5 w Polsce, Czechach i na Węgrzech

Informacja Prasowa - 03.03.2023
81

Train Your Style

Pod hasłem „Train Your Style. Od Balatonu po Bałtyk” ruszyła kolejna kampania przygotowana przez MullenLowe Warsaw dla Wilkinson Sword. Oprócz Polski działania prowadzone są także w Czechach i na Węgrzech.

W nowej akcji promującej maszynkę Wilkinson Sword Hydro5, trójka influencerów rusza w podróż pociągiem, która połączy wszystkie kraje. Marka powierzyła im specjalną misję #TrainYourStyle* – sztafeta influencerów przemierza trasę od Balatonu po Bałtyk, by ze spotkanymi w pociągu osobami porozmawiać o ich celu podróży, stylu, ulubionych gadżetach. Każdy influencer ma ze sobą metrową makietę produktu i jednocześnie drogowskaz. Podróż rozpoczyna się Balatonfured nad Balatonem, skąd wyrusza Daniel Horvath, fotograf i twórca wideo. Odwiedza Budapeszt, a potem Bratysławę, gdzie spotyka Jakuba Smreka, czeskiego sportowca, łączącego miłość do sportów walki z social mediami. Czech jedzie kolejno do Brna i Pragi, a we Wrocławiu przekazuje makietę Filipowi Głodkowi, polskiemu ambasadorowi marki. Przez Wrocław i Warszawę, Głodek wyruszy do Gdańska i zakończy sztafetę nad Bałtykiem. Influencerzy zrelacjonują podróż w swoich social mediach. Również w kanałach marki będzie można zobaczyć wideo relację z każdego etapu podróży. Dla konsumentów, którzy będą chcieli przetestować maszynkę WS Hydro5, marka przygotowała specjalną promocję w internetowej drogerii Notino. Kampania potrwa do końca marca.

  • My łączymy a nie dzielimy – mówi Mateusz Góral, senior brand and media manager central Europe Edgewell Personal Care Poland. – Zależało nam, by inkluzywność naszej marki, którą podkreślamy w komunikacji, tym razem przyjęła dosłowną formę. To my, wszyscy, konsumenci i reklamodawcy tworzymy styl ulicy, pociągu, dworca, czy każdej innej przestrzeni miejskiej. Dlatego ważne jest to aby każdy styl został doceniony, bo to jest Wasz i nasz oryginalny styl! – dodaje.

Dla MullenLowe Warsaw to kolejna w ostatnim czasie kampania Wilkinson Sword. Przypomnijmy, że agencja przygotowuje komunikację dla całego regionu Europy ŚrodkowowschodniejChoć konsumentów z tych krajów sporo łączy, za każdym razem to ciekawe wyzwanie zarówno pod względem językowym, kulturowym jak i organizacyjnym – mówi Anna Stawska, group account director MullenLowe Warsaw. – Ale najwięcej przyjemności sprawia nam obserwowanie reakcji konsumentów i influencerów. Autentyczność komunikacji naprawdę się opłaca – dodaje.

Media na potrzeby kampanii zaplanował dom mediowy Wavemaker.

*Wykorzystano tu podwójne znaczenie angielskiego słowa train, które oznacza pociąg, ale także ćwiczyć.

Influenserzy akcji  #Train your style:

Węgry: Daniel Horvath, fotograf i twórca wideo

https://www.instagram.com/danielhorvathofficial/

Czechy: Jakub Smerk, zawodnik startujący w walkach MMA

https://www.instagram.com/freescoot/

Polska: Filip Głodek, personal chef

https://www.instagram.com/glodek.chef/

Comments

comments

81
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...