Mówimy jak jest Ruszyła zimowa kampania reklamowa FRoSTY
Mówimy jak jest
Ruszyła zimowa kampania reklamowa FRoSTY
14 stycznia FRoSTA wystartowała z nową kampanią, która potrwa do końca marca. Spoty, będące nową odsłoną kampanii „Mówimy jak jest”, emitowane są w stacjach telewizyjnych i radiowych. Podkreślają zalety produktów FRoSTY – brak dodatków do żywności oraz ich wysoką jakość. W kreacjach zobaczymy Mexican Chicken – kurczak z ryżem po meksykańsku oraz Rybę z pieca po włosku. Kreacjami spotów zajęła się warszawska agencja TBWA. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith.
Równolegle prowadzona będzie kampania na YouTube, gdzie pojawią się spoty promocyjne dań gotowych FRoSTY, przygotowane w ramach konkursu dla młodych twórców przeprowadzonego na platformie MillionYou. Produkty marki pojawiają się w nich głównie w kontekście aktywnego trybu życia, wspólnego gotowania i realizacji pasji.
On-line pojawią się też przepisy na gołąbki z wykorzystaniem Noodles and chicken, danie Mexican Chicken zapiekane z nachosami oraz Rybę z pieca z brokułami i kluskami parmezanowymi wg Bartosza Liska – szefa kuchni warszawskiego „Lokalu na rybę”.
Dowiedz się więcej na Frosta.pl
Informacje o firmie:
FRoSTA to marka żywności mrożonej, obecna na polskim rynku od 1998 roku. W ofercie firmy znajdują się produkty z ryb, mieszanki warzywne, dania gotowe, burgery oraz produkty z kurczaka. Zgodnie z polityką marki 100% naturalnego smaku! FRoSTA nie stosuje dodatków do żywności. Wszystkie produkty rybne FRoSTY posiadają niebieski certyfikat MSC. Gwarantuje on, że ryby w produktach FRoSTY pochodzą ze zrównoważonych łowisk. FRoSTA. Smaczna i prosta.