More Bananas tworzy strategię komunikacyji dla marki Remedium

Informacja Prasowa - 03.11.2022
234

Krakowska agencja stworzyła strategię komunikacji

MORE BANANAS TWORZY STRATEGIĘ KOMUNIKACJI DLA MARKI REMEDIUM

Krakowska agencja stworzyła strategię komunikacji na podstawie badań własnych oraz wniosków z wywiadów z klientami firmy Wizmed, pracującymi z użyciem produktów z linii ReMedium. Zebrane informacje posłużyły między innymi do wyboru archetypu, osobowości i wartości marki, jej UVP, USP oraz sformułowania Tone Of Voice.

WizMed to producent preparatów z kwasem hialuronowym usieciowanym, służących do wypełnień w zabiegach medycyny estetycznej. More Bananas, oprócz strategii, ma stworzyć dla firmy spójną kampanię w celu wzmocnienia rozpoznawalności w social mediach. Będzie ona najważniejszym elementem egzekucji strategii komunikacji marki. Jej nadrzędnym celem jest zwiększenie świadomości marki w grupach docelowych, a finalnie doprowadzi do konwersji bezpośrednich bądź wspomaganych.

 

  • Najważniejsze wyzwania, które przed nami stoją, to zbudowanie zaufania do marki, a także komunikowanie USP i dostarczanie wiedzy o tym, specyficznym produkcie, uwzględniając wszelkie ograniczenia reklamowe, typowe dla tego segmentu. W efekcie chcemy zwiększyć świadomość marki ReMedium w grupie docelowej i zainteresować jej produktami, a także zwiększyć zaangażowanie wokół niej w social mediach, co finalnie wpłynie na zwiększenie sprzedaży – mówi Klaudia Gruszkowska, Account Manager w More Bananas.

Odbiorcami komunikacji są osoby wykonujące zabiegi kosmetologiczne  z użyciem preparatów z kwasem hialuronowym. Dominują wśród nich specjalistki oraz osoby zarządzające gabinetami kosmetologicznymi, a także lekarze. To stawia poprzeczkę bardzo wysoko, jeśli chodzi o wartość merytoryczną i stylistykę publikowanego contentu.

W działaniach contentowych zostanie wykorzystany między innymi cykl infografik o wartości edukacyjnej,  posty produktowe, zawierające informacje techniczne, posty z efektami przed/po, a także opinie o preparacie i porady ekspertów. Ponadto będą publikowane treści wideo, prezentujące efekty zabiegowe, otwieranie i dozowanie preparatów oraz krótkie filmiki z aplikacji preparatów.

Dzięki wsparciu More Bananas, Wizmed ma efektywnie docierać z komunikacją do grup odbiorczych, ale także klientów końcowych, a także przedstawicieli mediów oraz influencerów.

Klient wybrał agencję More Bananas dzięki poleceniu firmy, obsługiwanej od 2020 przez agencję. Za obsługę odpowiada zespół w składzie Anna Ledwoń-Blacha – Creative Owner, Monika Biernat – Graphic Designer  oraz Klaudia Gruszkowska – Account Manager.

Comments

comments

234
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...