Monika Brodka w nowym repertuarze

Informacja Prasowa - 09.05.2019
49

Monika Brodka w nowym repertuarze

Monika Brodka lubi zaskakiwać. Tym razem artystka weszła do studia nagraniowego i… przeczytała książkę Patti Smith. Efekt można usłyszeć w Storytel. Audiobook Brodki jest siódmym z serii #ToMojaMuza. W projekcie klasyki literackie czytają m.in. Daria Zawiałow, Krzysztof Zalewski czy Natalia Nykiel. 

„Obłokobujanie” to autobiograficzna książka Patti Smith, uważanej za jedną z najważniejszych kobiet w historii muzyki rockowej. Wniosła niesamowity spokój i inteligentny przekaz do punk rocka, stając się legendą. Abstrakcyjne opowiadania o  jej życiu i stawaniu się artystką, przetkane poezją na swój sposób interpretuje Monika Brodka.

#ToMojaMuza w Storytel

#ToMojaMuza to projekt, w który zaangażowali się artyści polskiej sceny muzycznej młodego pokolenia. Oprócz Moniki Brodki w akcji usłyszymy także Natalię Przybysz, Ralpha Kaminskiego, Włodzimierza Dembowskiego, Natalię Nykiel, Krzysztofa Zalewskiego i Darię Zawiałow. Muzycy wzięli na warsztat książki, obok których nie można przejść obojętnie i nagrali je w formie audiobooków, których można posłuchać w aplikacji Storytel.
W twórczości muzyków zaangażowanych w projekt widać inspirację szeroko rozumianą kulturą, a co za tym idzie także literaturą. Stąd audiobooki i ekscytujący eksperyment, którego mogli doświadczyć zarówno artyści biorący udział w projekcie, jak i odbiorcy, którzy poprzez wybrane tytuły mogą odbyć kilka fascynujących, literacko-muzycznych podróży. W akcji oprócz Moniki Brodki udział wzięli:

#ToMojaMuza to z jednej strony piekielnie zdolni artyści, którzy na co dzień tworzą muzę, a z drugiej ich literackie muzy, czyli książki które miały znaczenie w ich życiu. Dzięki interpretacji powieści, które przygotowaliśmy w formie audiobooków, fani muzyków mogą usłyszeć swoich ulubionych artystów w nowej odsłonie. Uzupełnieniem całości są materiały wideo z rozmów z wokalistami, które towarzyszyły każdej z siedmiu premier. Wyjątkowe osobowości zaowocowały powstaniem wyjątkowych audiobooków, interpretacji których nie usłyszycie nigdzie indziej – mówi Jakub Barzak, Marketing Manager, Storytel Polska.

Więcej informacji o pozostałych artystach zaangażowanych w akcję #ToMojaMuzai ich książkowych muzach można znaleźć na dedykowanej stronie internetowej https://tomojamuza.storytel.com.
W ramach promocji projektu Storytel przygotował też 30 dni darmowego dostępu do całej aplikacji dla nowych użytkowników, którzy skorzystają ze specjalnego formularza rejestracyjnego na www.storytel.pl/tomojamuza.

 

Comments

comments

49
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...