Money.pl rozwija zespół

Informacja Prasowa - 03.11.2021
222

Money.pl rozwija zespół

Money.pl rozwija zespół

Money.pl stawia na rozwój zespołu. W najbliższym czasie do redakcji dołączy kilkoro specjalistów z obszaru finansów, biznesu i prawa. Transfery zapewnią dalszy, prężny rozwój serwisu, który przybliża użytkownikom informacje biznesowe z kraju i ze świata, notowania giełdowe, kursy walut i wskaźniki gospodarcze.

Wirtualna Polska nieustannie buduje i poszerza zespoły dziennikarskie swoich serwisów.

Z początkiem grudnia jako zastępca szefa obszaru biznes i finanse rozpocznie pracę Michał Wąsowski, od lat specjalizujący się w strategiach biznesowych, zarządzaniu i branży technologicznej. Współtworzył Business Insider Polska, z którym był związany przez ostatnich pięć lat. Wcześniej pracował we Wprost, NaTemat.pl i Innpoland.pl.

Od stycznia na stanowisko redaktor prowadzącej i osoby odpowiedzialnej za rozwój mediów społecznościowych obszaru dołączy Angelika Sokal-Szewczyk. W mediach internetowych od 2009 roku. Poprzednio pracowała w Business Insider Polska na stanowisku Social Media Brand Manager. Wcześniej związana z Faktami TVN jako wydawca online i producent social media, a także z Gadu-gadu.pl jako redaktor i wydawca.

Również od stycznia, jako dziennikarze, do redakcji dołączą Marta Bellon oraz Jacek Losik.
Marta Bellon od ponad 12 lat związana jest z mediami. Pracowała w „Pulsie Biznesu”, gdzie zajmowała się tematami MŚP, samorządów i startupów. Od maja 2016 roku współtworzyła serwis Business Insider Polska jako dziennikarz i wydawca.

Jacek Losik od 2018 roku pisał dla Gazety Wyborczej w Łodzi. Zajmował się tam m.in. komunikacją zbiorową, a także inwestycjami drogowymi i kolejowymi, wcześniej pracował w Dzienniku Łódzkim. W Money.pl zajmie się infrastrukturą transportową.

Ponadto od listopada do money.pl dołączyli Krzysztof Romanowski na stanowisko Business Owner obszaru Biznes i Finanse oraz Marcin Walków jako wydawca.

Krzysztof Romanowski od dwóch dekad związany jest z rynkiem reklamy. Pracował m.in. w Mediach Regionalnych, wspierał sprzedaż i realizację projektów specjalnych w Polska Press. Przez ostatnie 5 lat pracował jako Project Manager w Ringer Axel Springer Polska, gdzie odpowiadał za realizację działań komercyjnych brandu Business Insider. Posiada duże doświadczenie we współpracy z działami sprzedaży, redakcjami i zespołami technologicznymi.

Marcin Walków pracę w dziennikarstwie rozpoczął w Akademickim Radiu LUZ, później pracował
w Gazecie Wyborczej, Gazecie Wrocławskiej, a od 2016 r. w Business Insider Polska. Specjalizuje się w tematach dotyczących lotnictwa cywilnego, którym poświęcił kilkaset publikacji, raportów i wywiadów. Zajmuje się też motoryzacją i szeroko pojętym transportem.

Bardzo się cieszę, że ponownie będę mógł współpracować z osobami, które są specjalistami w swoich dziedzinach. Osobami, które z jednej strony wniosą do zespołu dobrą energię, pomysły
i zaangażowanie, a do samej marki – wiedzę i ogromne doświadczenie. Dzięki temu jeszcze mocniej będziemy rozwijać money.pl w stronę nie tylko najlepszego portalu ekonomicznego w Polsce, który ma informować, zaciekawiać, być specjalistyczny i użyteczny, ale i najlepszego miejsca do pracy w mediach, gdzie etos dziennikarski, wzajemny szacunek, kultura komunikacji i przede wszystkim zaufanie, będą jego podstawą
mówi Piotr Pilewski, szef money.pl.

Od października redakcję money.pl wzmocnili też Mateusz Gąsiorowski i Damian Szymański, wcześniej również związani z Business Insider Polska.

Z kolei od września nad widocznością serwisu w wyszukiwarkach czuwa Aleksandra Nowicka, która od ponad 12 lat pracuje w branży SEO, gdzie odpowiadała za rozwój projektów digitalowych w Jatomi Fitness, Newsweek Polska, FIntek.pl

Każdego dnia money.pl dociera do około 1 mln Polek i Polaków. Ułatwia im poruszanie się po świecie finansów i prawa, przybliża informacje biznesowe z kraju i ze świata, notowania giełdowe, kursy walut i wskaźniki gospodarcze. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI w październiku 2021 roku serwis odwiedziło 6,9 mln realnych użytkowników.

Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty czy autocentrum.pl. Zgodnie z badaniem Mediapanel, w październiku 2021 roku z produktów internetowych GWP korzystało 21,1 mln Polaków.

Comments

comments

222
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...