Mondelez Polska rozszerza portfolio tabliczek o nową czekoladę – Milka darkmilk

Informacja Prasowa - 07.06.2019
40

Mondelez Polska rozszerza portfolio tabliczek o nową czekoladę – Milka darkmilk

Mondelez Polska wprowadza na rynek zupełnie nową czekoladę Milka darkmilk w trzech kuszących wersjach smakowych. Do wyboru jest ciemna czekolada mleczna, a także warianty z kawałkami migdałów oraz kawałkami solonego karmelu. Dzięki specjalnemu procesowi produkcji łączy ona w sobie intensywny smak kakao
z delikatnością czekolady z alpejskiego mleka. Rezultatem jest innowacyjna ciemna czekolada mleczna: delikatna w smaku i z dodatkową nutą kakaową. Nowość trafiła do sklepów w kwietniu. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszyć będzie silne wsparcie mediowe, PR-owe oraz sprzedażowe.

Milka darkmilk – pierwsza taka czekolada na polskim rynku

Milka darkmilk powstała w odpowiedzi na potrzebę konsumentów poszukujących czekolady ciemniejszej i nieco intensywniejszej w smaku, a jednocześnie delikatnej
i rozpływającej się w ustach. Dotychczas na rynku brakowało takiego wariantu.

-Badanie rynku[1]pokazało nam, że profile smakowe konsumentów zmieniają się wraz z wiekiem. Z upływem czasu coraz chętniej sięgają oni po gorzkie odmiany czekolady. Wiele osób uważa jednak, że ciemna czekolada jest zbyt gorzka i brakuje jej delikatności, którą cenią w czekoladzie mlecznej. Milka darkmilk to idealny wybór właśnie dla tych konsumentów, którzy poszukują delikatnej czekolady z mleka alpejskiego z intensywnym smakiem kakao – mówi Paulina Polubiec, Brand Manager Milka & Baltics.

Co ważne, Milka darkmilk nie jest jedynie kolejną wersją smakową znanych dotychczas konsumentom tabliczek Milka, ale stanowi niezależną linię produktową czekolad Milka, będącą uzupełnieniem standardowego portfolio.

Nowość różni się szatą graficzną i procesem produkcji. Milka darkmilk wykorzystuje nową masę czekoladową, która zawiera więcej masy kakaowej, ale poprzez szczególnie intensywne konszowanie nabywa ona specyficznych walorów smakowych. Podobnie jak standardowa czekolada Milka, również darkmilk zawiera 100% mleka alpejskiego. Ten najwyższej jakości składnik w połączeniu z innowacyjnymi technologiami produkcyjnymi gwarantuje, że Milka darkmilk rozpływa się w ustach. W rezultacie otrzymujemy idealnie wyważoną i wyrafinowaną, delikatną mleczną czekoladę Milka z intensywnym smakiem kakao.

-Portfolio Milka darkmilk złożone z trzech pysznych wariantów smakowych to dopiero początek – na pewno będziemy je rozwijać w przyszłości. Nowe opcje są obecnie w fazie testowania – zdradza Paulina Polubiec.

Milka darkmilk w programie zrównoważonej uprawy kakao

Milka darkmilk jest częścią Cocoa Life – autorskiego programu Mondelez International dotyczącego zrównoważonej uprawy ziaren kakaowca.Jego celem jest zapewnienie stabilnego łańcucha dostaw kakao, przy jednoczesnym zabezpieczeniu lepszej przyszłości farmerów, ich rodzin i społeczności. Do końca 2017 r. inicjatywa objęła 120 500 farmerów oraz przyczyniła się do zasadzenia ponad miliona drzew.Logo Cocoa Life na przedniej stronie opakowań Milka darkmilk gwarantuje, że 100% kakao we wszystkich tabliczkach pochodzi z programu Cocoa Life.

Silne wsparcie 360 stopni

Wprowadzeniu nowości na rynek towarzyszyć będzie silne wsparcie mediowe, PR-owe
oraz sprzedażowe.

Już w maju w sklepach pojawią się dedykowane materiały POS, w tym standy prepackowane. Z kolei w czerwcu konsumenci będą mogli spróbować nowości podczas licznych akcji samplingowych w sklepach, kawiarniach, księgarniach i kinach. Wtedy ruszy także emisja dedykowanej reklamy telewizyjnej. Promocja będzie widoczna również w digitalu, w tym w social media, a także w prasie oraz w formie reklamy zewnętrznej (kampania billboardowa).

Zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy Mindshare. Za adaptację kreacji odpowiadają agencje Carla Zuri oraz Hasselford. Obsługę social media powierzono agencji Starcom. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

 

[1]Jakościowe badanie rynku: The Behavioral Architects Research 2016; grupy fokusowe FRA 2018

 

Comments

comments

40
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...