Mojca Tirš przechodzi z Cheil Poland do Abstra

Informacja Prasowa - 25.11.2019
252

Mojca Tirš przechodzi z Cheil Poland do Abstra

Mojca Tirš, poprzednio związana z agencjami reklamowymi Cheil Poland i BBDO, objęła stanowisko Creative Director w firmie Abstra – największym producencie treści wideo na YouTube w Polsce. W Abstra będzie odpowiedzialna za rozwój zespołu kreatywnego i nadzór nad ofertami przygotowywanymi dla partnerów komercyjnych firmy.

Mojca Tirš posiada 12-letnie doświadczenie pracy w branży kreatywnej. Karierę rozpoczęła w 2007 roku w agencji reklamowej BBDO, gdzie przez 7 lat swojej pracy doszła do stanowiska Senior Creative. W tym czasie pracowała dla Mercedes-Benz, sieci Vectra, jak również brandów należących do takich grup kapitałowych, jak Mars i P&G. W latach 2014 – 2019 jako Creative Director sprawowała nadzór nad liczącym ponad 20 osób działem kreacji w agencji Cheil Poland. Kluczowym klientem jej zespołu był Samsung. Inni klienci dla których pracował zespół Mojcy to WOŚP, Benzina i Hankook.

W trakcie swojej kariery zawodowej Mojca tworzyła kampanie zintegrowane w obszarach ATL, BTL, digital i social media. Realizowane przez nią kampanie były wyróżniane w najbardziej prestiżowych konkursach reklamowych w Polsce i zagranicą, takich jak Effie Awards, KTR, Golden Drum i Golden Arrow.

W Abstra Mojca jest odpowiedzialna za zbudowanie i rozwój zespołu kreatywnego oraz nim zarządzanie. Do innych jej obowiązków należy dbanie o wysoką jakość tworzonych projektów, a także twórczą realizację strategii marketingowej partnerów komercyjnych – kreowanie, planowanie i inicjowanie koncepcji artystycznych zawartych w produkcjach Abstra.

Mojca Tirš dysponuje bardzo szerokim i różnorodnym doświadczeniem pracy z największymi globalnymi markami. Jej know-how z pewnością przyda nam się w tworzeniu jeszcze ciekawszych i bardziej zaskakujących projektów, które będziemy realizować z naszymi klientami. Gorąco witamy Mojcę na pokładzie Abstra! – powiedział Olek Wandzel, VP Strategy w Abstra.

LinkedIn Mojca Tirš. 

Comments

comments

252
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...