Mistrzyni świata Joanna Jędrzejczyk w drużynie Sport.pl
Najlepsza na świecie zawodniczka MMA Joanna Jędrzejczyk dołączyła do Grzegorza Krychowiaka i została ambasadorką marki Sport.pl.
Dużo nas łączy: czujemy social media, działamy z pozytywną energią, od razu znaleźliśmy wspólny język. Cieszę się, że mogę współpracować z gronem pasjonatów sportu – mówi Joanna Jędrzejczyk. – Znam ten portal od lat i cenię go za nowoczesne podejście do sportu, mediów oraz świetne dziennikarstwo – dodaje.
Joanna Jędrzejczyk to jedna z najbardziej wszechstronnych i charyzmatycznych postaci w polskim sporcie. Jest międzynarodową gwiazdą, w wielu krajach to najbardziej rozpoznawalna polska sportsmenka. Trzykrotna zawodowa mistrzyni świata w tajskim boksie szturmem podbiła UFC – najlepszą i najpopularniejszą organizację MMA na świecie.
Joanna Jędrzejczyk to nie tylko wybitny sportowiec, ale też autentyczna gwiazda social mediów, która na Facebooku, Twitterze czy Instagramie czuje się jak ryba w wodzie. Do tego kapitalna, pozytywna osobowość, działająca jak magnes na kibiców w Polsce i na świecie – mówi Marcin Gadziński, dyrektor i wydawca grupy Sport.pl.
Nowa ambasadorka marki Sport.pl zostanie twarzą kampanii „Sport.pl to jest Twój live”, a także będzie aktywnie wspomagać redakcję w działaniach w mediach społecznościowych.
Kampania „Sport.pl to jest Twój live” podkreśla pozycję lidera Sport.pl w mediach społecznościowych i wśród aplikacji mobilnych. Redakcja Sport.pl prowadzi dziś największy fanpage redakcji sportowej na Facebooku w Polsce (ponad 814 tys. fanów), a także najpopularniejszy sportowy profil w aplikacji Snapchat. Sport.pl LIVE to najpopularniejsza aplikacja sportowa w Polsce, która przekroczyła milion pobrań.