Mindspot rozpoczyna działania PR, social media i influencer marketingu dla marki ViewSonic

Informacja Prasowa - 11.01.2023
105

Agencja pozyskała klienta w ramach konkursu ofert

Agencja Mindspot Communication & Media rozpoczyna działania komunikacyjne dla jednego z wiodących, światowych producentów monitorów (gaming, profesjonalne produkty dla grafików, produktywność w biurze), projektorów (edukacja, rozrywka, kino domowe) oraz tablic interaktywnych i oprogramowania dla sektora edukacyjnego. W ramach prowadzonych działań, od stycznia 2023 Mindspot odpowiada za komunikację z mediami, prowadzenie kanałów społecznościowych marki w Polsce (Facebook, Instagram) oraz współprace z influencerami.

Agencja pozyskała klienta w ramach konkursu ofert. Strony podpisały kontrakt na rok.

Osobami odpowiedzialnymi za działania ViewSonic w Polsce są Tymoteusz Grobelny, Key Account Manager – Poland (monitory, projektory konsumenckie) oraz Krzysztof Żmuda, EdTech Account Manager Poland (monitory interaktywne, oprogramowanie dla edukacji, projekty audiowizualne dla edukacji).

Założona w Kalifornii, firma ViewSonic jest wiodącym globalnym dostawcą rozwiązań wizualnych i prowadzi działalność w ponad 100 krajach na całym świecie. ViewSonic jest zaangażowany w dostarczanie kompleksowych rozwiązań sprzętowych i programowych, które obejmują monitory, projektory, digital signage, interaktywne wyświetlacze ViewBoard® i ekosystem oprogramowania myViewBoard™. Dzięki ponad 35-letniemu doświadczeniu w dziedzinie wyświetlaczy wizualnych, ViewSonic zdobył silną pozycję w dostarczaniu innowacyjnych i niezawodnych rozwiązań dla edukacji, przedsiębiorstw, konsumentów i rynków profesjonalnych.

Comments

comments

105
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...