Mindshare wygrywa przetarg na obsługę marki Perla Pełna Dobra

Informacja Prasowa - 27.03.2023
298

Mindshare odpowiada za kompleksową strategię, planowanie oraz zakup mediów

Agencja mediowa Mindshare wchodząca w skład GroupM, powiększyła portfolio swoich klientów o markę Perla Pełna Dobra – wiodącego producenta hummusu i śródziemnomorskich przekąsek antipasti. W ramach nawiązanej współpracy Mindshare odpowiada za kompleksową strategię, planowanie oraz zakup mediów, wspierając kampanię promującą hummus – flagowy produkt marki.

Z początkiem marca, ruszyła ogólnopolska kampania promująca hummus, jeden z kluczowych produktów marki Perla Pełna Dobra. Perla jest jednym z największych producentów tego smakołyku i przekąsek typu antipasti w Europie oraz liderem obu kategorii w Polsce.

Spoty reklamowe emitowane są w TV (Polsat, TVN i TVP oraz ich stacje tematyczne), w serwisach VOD, a także na portalach horyzontalnych oraz w wybranych kinach sieci Multikino.

  • Zdecydowaliśmy się na współpracę z Mindshare, ponieważ szukaliśmy doświadczonego partnera, który mógł nam zaoferować wsparcie w doborze i odpowiedniej parametryzacji mediów. Nasza nowa marka debiutuje na polskim rynku i chcieliśmy jej zapewnić odpowiednio mocne wejście, stąd pojawienie się w telewizji, na platformach VOD oraz w kinachmówi Dawid Zielkowski, Marketing Manager Perla Polska.

<https://www.youtube.com/watch?v=dvhRMDhL85s>

  • Cieszę się, że przygotowana przez nas strategia, okazała się w pełni korelować z celami klienta. Dziękujemy za zaufanie i nie możemy doczekać się kolejnych wspólnych realizacji w przyszłościdopowiada Adrian Kawecki, CEO Mindshare.

Współpraca nawiązana została w ramach wygranego przetargu i potrwa do końca czerwca br.

Comments

comments

298
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...