Mindshare odpowiada za kompleksową strategię, planowanie oraz zakup mediów
Agencja mediowa Mindshare wchodząca w skład GroupM, powiększyła portfolio swoich klientów o markę Perla Pełna Dobra – wiodącego producenta hummusu i śródziemnomorskich przekąsek antipasti. W ramach nawiązanej współpracy Mindshare odpowiada za kompleksową strategię, planowanie oraz zakup mediów, wspierając kampanię promującą hummus – flagowy produkt marki.
Z początkiem marca, ruszyła ogólnopolska kampania promująca hummus, jeden z kluczowych produktów marki Perla Pełna Dobra. Perla jest jednym z największych producentów tego smakołyku i przekąsek typu antipasti w Europie oraz liderem obu kategorii w Polsce.
Spoty reklamowe emitowane są w TV (Polsat, TVN i TVP oraz ich stacje tematyczne), w serwisach VOD, a także na portalach horyzontalnych oraz w wybranych kinach sieci Multikino.
- Zdecydowaliśmy się na współpracę z Mindshare, ponieważ szukaliśmy doświadczonego partnera, który mógł nam zaoferować wsparcie w doborze i odpowiedniej parametryzacji mediów. Nasza nowa marka debiutuje na polskim rynku i chcieliśmy jej zapewnić odpowiednio mocne wejście, stąd pojawienie się w telewizji, na platformach VOD oraz w kinach – mówi Dawid Zielkowski, Marketing Manager Perla Polska.
<https://www.youtube.com/watch?v=dvhRMDhL85s>
- Cieszę się, że przygotowana przez nas strategia, okazała się w pełni korelować z celami klienta. Dziękujemy za zaufanie i nie możemy doczekać się kolejnych wspólnych realizacji w przyszłości – dopowiada Adrian Kawecki, CEO Mindshare.
Współpraca nawiązana została w ramach wygranego przetargu i potrwa do końca czerwca br.