Miesiąc kampanii #bądźwidoczny za nami

Informacja Prasowa - 05.08.2020
46

Miesiąc kampanii #bądźwidoczny za nami

Miesiąc kampanii #bądźwidoczny za nami

Z początkiem lipca ruszyła ogólnopolska kampania #bądźwidoczny, której celem jest pomoc przedsiębiorcom w zaistnieniu w środowisku on-line.

W lipcu Agencja NPROFIT zorganizowała pierwsze webinarium wprowadzające w problematykę pozycjonowania. Poprowadził je Adam Suraiya, manager działu SEO, który odpowiadał również za przygotowanie premierowego poradnika podejmującego tematykę pozycjonowania.

– Podczas webinarium zwróciliśmy uwagę na najczęstsze błędy, które dostrzegamy na stronach internetowych naszych klientów oraz sposób ich rozwiązania. Podzieliliśmy się także wskazówkami dotyczącymi optymalizacji technicznej strony czy kwestiami związanymi z pozyskiwaniem odnośników. Osoby, które chcą poprawić samodzielnie pozycję organiczną swoich stron, z pewnością miały okazję wyciągnąć cenne informacje i wdrożyć je w życie.  – mówi Adam Suraiya, manager działu SEO.

W ramach #bądźwidocznykampanii NPROFIT dla firm do końca roku będą prowadzone bezpłatne webinaria i konsultacje. Opublikowane zostaną również przewodniki dla przedsiębiorców.

W środę 5 sierpnia odbędą się darmowe konsultacje poświęcone reklamie sponsorowanej, w ramach których można nadsyłać pytania dotyczące tej problematyki. Kolejne webinarium zaplanowane jest już po wakacyjnej przerwie tj. 9 września.

Przypomnijmy, że kampania #bądźwidoczny skierowana jest do właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw, którzy znaleźli się w niestabilnej sytuacji spowodowanej pandemią koronawirusa.  Podczas, gdy docierają kolejne informacje o drugiej fali pandemii i szybkim wzroście zachorowań, firmy coraz częściej będą dbać o umocnienie swojej pozycji w Internecie.

– Ze względu m.in. na tę sytuację Agencja NPROFIT postanowiła działać. Pomagamy firmom zaistnieć na największym rynku – a więc internetowym. Posiadamy dobrze przygotowany zespół. Możemy podzielić się wiedzą i doświadczeniem. Skala aktywności w sieci będzie wzrastać, czy tego chcemy, czy nie. Im wcześniej zaczniemy dbać o funkcjonowanie w Internecie, tym lepiej dla naszego biznesu – tłumaczy Marcin Majchrzak, CEO NPROFIT.

Kolejne webinarium zaplanowano na wrzesień. Wtedy mowa będzie o reklamie w Internecie. Poprowadzi je Beniamin Mrówczyński, szef działu SEM. Aby wziąć w nim udział wystarczy się zarejestrować.

Harmonogram kampanii dostępny jest tutaj.

 

Partnerem kampanii jest Collegium Da Vinci.

Collegium Da Vinci w Poznaniu – uczelnia ludzi ciekawych, jedna z najstarszych niepublicznych szkół wyższych w Wielkopolsce o profilu praktycznym. W czerwcu 2021 roku minie 25 lat, odkąd jest ona pionierem na rynku pod względem jakości praktycznego kształcenia. Tworzy programy studiów, wzorowane na światowych standardach, wyprzedzając trendy na rynku edukacyjnym w kraju.

Comments

comments

46
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...