Miejskie wyzwania z 4F – ruszyła kampania nowej kolekcji SS18

Informacja Prasowa - 01.03.2018
124

Miejskie wyzwania z 4F - ruszyła kampania nowej kolekcji SS18

Geometryczne kształty tworzone przez architekturę, monochromatyczne barwy i człowiek. Dla niego miasto to betonowa dżungla, w której żyje i której jest częścią. Na miejskim boisku rodzą się przyjaźnie, które trwają przez lata. Wyzwalane są emocje, które dodają sił do przezwyciężania słabości. Projektanci 4F zainspirowani energią współczesnej metropolii stworzyli kolekcję SS 2018.

Wiosna/lato marki 4F to trzy podstawowe linie męskie i damskie: treningowa, biegowa oraz miejska. Nie brakuje również produktów unisex. Kolekcja nawiązuje do ubrań retro (blokowe połączenia, lampasy, jednoczęściowe stroje kąpielowe w pasy). W wykończeniach tkanin, nadrukach pojawia się metaliczność. W detalu widoczny jest trend logomanii. Dominuje sportowy minimalizm, a w kurtkach miejskich (płaszcz męski z laminatu) zastosowano techniczne rozwiązania.

Miejskie wyzwania

Każdy dzień stawia nowe wyzwania, a do ich realizacji potrzeba energii. Skąd ją czerpać? Z tętniącego życiem miasta, jego architektury, barw, kontrastów. Sił do działania dodają emocje pochodzące od ludzi kochających sport. Dlatego do sesji najnowszej kolekcji 4F wybrano autentycznych fighterów, nie bojących się wysiłku, zmęczenia i potu. „Przyłapani” w trakcie treningu pokazują energię i dynamikę ciała. Sesja kolekcji SS18 została wykonana w betonowej dżungli Tel Awiwu. Do jej realizacji wybrano nowoczesne, geometryczne lokalizacje, a ich monochromatyczne barwy przełamano zielenią i akcentami roślinnymi. Autorem zdjęć jest Paweł Fabjański, a ścieżkę dźwiękową do video promującego kampanię skomponował Duit.

Kampania SS18 marki 4F będzie prowadzona w internecie oraz w sklepach 4F w całej Polsce (BTL).

Comments

comments

124
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...