Międzynarodowa kampania Resideo – „Pawełek sam w domu”

Informacja Prasowa - 20.07.2020
26

Międzynarodowa kampania Resideo - "Pawełek sam w domu"

MIĘDZYNARODOWA KAMPANIA RESIDEO „PAWEŁEK SAM W DOMU” | SMART BOY CAMPAIGN

Wystartowała międzynarodowa kampania Resideo, która w przewrotny sposób prezentuje portfolio produktów marki Honeywell Home dla inteligentnego i bezpiecznego domu.

Tytułowym bohaterem spotu reklamowego „Pawełek sam w domu” jest 12-letni chłopiec, który pod nieobecność rodziców, urządza w domu wakacje. Dzięki produktom marki Honeywell Home unika niebezpieczeństw i – dobrze się bawiąc – może czuć się bezpiecznie w czasie, kiedy rodzice spędzają czas poza domem.

Kamerę bezpieczeństwa, czujnik tlenku węgla, detektor dymu, termostat oraz czujnik zalania umieszczono w zabawnej historii, z której odbiorcy mogą również wyciągnąć walory edukacyjne. To dzięki Pawełkowi i jego perypetiom widzowie dowiedzą się, w jaki sposób produkty Honeywell Home mogą pomóc im chronić swoje rodziny przed niewidzialnym zagrożeniem – czadem – poprzez szereg zaawansowanych alarmów tlenku węgla, zaś detektory dymu pozwolą im ochronić się przed dymem. Dodatkowo, zobaczą, jak utrzymywać komfortową temperaturę w domu, jednocześnie oszczędzając energię dzięki inteligentnym termostatom, czy też jak monitorować potencjalne incydenty w domu za pomocą inteligentnych kamer. Dzięki śledzeniu losów chłopca mogą również zobaczyć, jak otrzymywać powiadomienia o wyciekach wody, zanim staną się jeziorami. To wszystko dzięki zastosowaniu innowacyjnych produktów oferowanych przez Resideo.

Kampanię „Pawełek sam w domu” przygotowano dla Polski oraz 16 krajów, jak m.in. Czechy, Finlandia, Francja, Hiszpania, Holandia, Szwecja, Włochy i Węgry. Międzynarodowa nazwa kampanii to Smart Boy Campaign.

Obejrzyj spot:

Link do filmu: https://www.youtube.com/watch?v=-BxHiJ-1Z44

„Naszym celem – tworząc kampanię, którą wdrażymy na kilkunastu rynkach europejskich – było zaprezentowanie produktów Honeywell Home w historii, która wywoła na twarzach odbiorców uśmiech i wzbudzi pozytywne skojarzenie z marką. Zależało nam na tym, aby każdy pomyślał, że chciałby być Pawełkiem i posiadać takie „gadżety” w swoim domu! Przedstawiliśmy rozwiązania dla inteligentnego i bezpiecznego domu w historii opartej na zaufaniu, w którą wkomponowaliśmy nasze produkty, które w domu – naszej twierdzy – pomogą zadbać o komfort i bezpieczeństwo” – podkreśla Natalia Długosz, Marketing and Communications Manager Eastern Europe Resideo. Od ponad 10 lat odpowiada za strategię i komunikację w koncernach międzynarodowych, wprowadzając produkty na rynek, prowadząc kampanie edukacyjne zwiększające sprzedaż, rozpoznawalność marek, a także zdobywające międzynarodowe nagrody (Stevie, Spotlight, 2 Magellany). Została nagrodzona tytułem Dyrektora Marketingu Roku 2019 w kategorii „Master of International Marketing”.

„Film ma charakter humorystyczny oraz poglądowy. Należy pamiętać, że montaż produktów Honeywell Home powinien zostać przeprowadzony przez uprawnionego instalatora” – dodaje Długosz.

Spoty dla 17 krajów przygotowała agencja Procontent we współpracy z Newsrm.tv.

„Nasza kampania pokazuje jak ważna obecnie jest rola storytellingu, dzięki któremu w kreatywny sposób można przybliżyć produkty brandu. Dzięki oddziaływaniu na emocje, jesteśmy w stanie przekazać więcej treści, które z pewnością zapadną w pamięć odbiorcy” –  mówi Katarzyna Mąkólska, PR Manager w Procontent Communication. Za promocję spotów w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (7 krajów) odpowiada agencja Kerris Group.

Comments

comments

26
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...