Michalina Słupska nową Brand Managerką magazynu Gala

Informacja Prasowa - 07.05.2018
63

Michalina Słupska nową Brand Managerką magazynu Gala

Nową brand managerką magazynu Gala została Michalina Słupska.

Gala

 

Przygodę z magazynem Michalina rozpoczęła w 2015 roku, współpracując z działem Mody. Od 2016 roku, również w ,,Gali”, współtworzyła rubrykę towarzyską (Galaktykę), relacjonując najważniejsze imprezy i wydarzenia w Polsce i na świecie. Od 2017 roku współpracuje również z Fundacją Andrzeja Wróblewskiego, w której to pełni funkcję koordynatora projektów.

Michalina ukończyła studia dziennikarskie, na specjalizacji PR i marketing medialny na Uniwersytecie Warszawskim oraz zarządzanie marketingowe na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, podczas których pół roku kształciła się we Francji w IAE Aix-Marseille Graduate School of Management na kierunku International Business.

W Gali do jej obowiązków będzie należało: budowanie wizerunku magazynu, współtworzenie krótko i długoterminowego planu promocji, przygotowanie i realizacja planów marketingowych w oparciu o założone cele oraz pozyskiwanie partnerów do akcji marketingowych i transakcji barterowych. Będzie także planowała kampanie marketingowe, reklamowe i sponsoringi, współpracowała z agencjami kreatywnymi i domami mediowymi, analizowała wyniki sprzedaży i czytelnictwa (i tytułów konkurencji) oraz organizowała konkursy. Będzie raportowała do Senior Business Managera segmentu Lifestyle  – Edyty Piecyk.

Comments

comments

63
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...