Michał Jośko: z Marquard Media Polska do Grupy naTemat

Redakcja PR - 29.08.2018
59

Michał Jośko: z Marquard Media Polska do Grupy naTemat

Michał Jośko we wrześniu zacznie pracę jako szef sekcji lifestylowej w Grupie naTemat. Poprzednio przez 16 lat był związany z Marquard Media Polska.

 

Polski internet coraz bardziej potrzebuje wysokiej jakości treści, wciąż utożsamianych głównie z prasą drukowaną. naTemat od początku swego istnienia konsekwentnie stawia na tworzenie takich właśnie materiałów, dlatego jest idealnym miejscem, w którym mogę spożytkować doświadczenie, zdobywane przez ponad szesnaście lat w redakcjach miesięczników – uzasadnia Michał Jośko.

 

Poprzednio sekcją lifestylową w Grupie naTemat kierowała Katarzyna Gargol. Dołączyła do firmy w styczniu br., a rozstała się z nią w lipcu, żeby realizować nowe projekty. Z kolei Jośko przez ostatnie 16 lat pracował w Marquard Media Polska. Był redaktorem w miesięcznikach „CKM”, „Playboy” i „Esquire”, przez wiele lat pełnił też funkcję redaktora naczelnego w dodatkach „Czwarty wymiar” i „Czas luksusu”.

 

W ub.r. wydawca Grupy naTemat zanotował spadek wpływów ze sprzedaży o 27,5 proc. do 5,4 mln zł oraz 364,55 tys. zł zysku netto (wobec 1,15 mln zł zysku rok wcześniej).

Comments

comments

59
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...