Michał Desowski, dyrektor kreatywny w agencji Saatchi & Saatchi, zdecydował się po ośmiu latach pracy, odejść z firmy i podjąć nowe wyzwania.
Michał Desowski, dyrektor kreatywny w agencji Saatchi & Saatchi, zdecydował się po ośmiu latach pracy odejść z firmy i podjąć nowe wyzwania.
Desowski dołączył do Saatchi & Saatchi IS w marcu 2015 roku jako Deputy Creative Director, a w maju 2019 awansował na pozycję Creative Director. Zarządzał kilkunastoosobowym działem kreacji i content design.
W trakcie swojej kariery Michał Desowski współpracował z wieloma renomowanymi markami, takimi jak Visa, Carrefour, OBI, McDonald’s, Wedel, P&G, Maspex, PKO BP, Pekao SA, czy Agora. Jest autorem m.in takich kampanii, jak “Napoleon” dla Carrefour czy “Wojna z rakiem” dla fundacji onkologicznej Alivia.
Przez lata zdobywał nagrody na prestiżowych konkursach, takich jak Eurobest, Effie, KTR, LIA czy Golden Drum i wielokrotnie zasiadał w jury konkursu Klubu Twórców Reklamy.
Przed dołączeniem do Saatchi & Saatchi, Michał Desowski pracował również jako Deputy Creative Director w DDB Warszawa. Łącznie posiada 20-letnie doświadczenie w branży reklamowej.
Desowski nie zdradza jeszcze swoich dalszych planów zawodowych.
Comments
