Media w agencji Insignia świętują jubileusz i powiększają zespół o nowego New Business Managera

Informacja Prasowa - 03.08.2020
116

Media w agencji Insignia świętują jubileusz i powiększają zespół o nowego New Business Managera

Media w agencji Insignia świętują jubileusz i powiększają zespół o nowego New Business Managera

Do agencji dołączył Bartłomiej Gębala. Doświadczony handlowiec będzie odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych Klientów dla rozwijającego się działu mediowego.

Gębala to specjalista z doświadczeniem zdobywanym zarówno na polu agencyjnym, jak i związanym z rozwojem projektów startupowych. Zawodową karierę handlowca kontynuował w CallPage, zaś ostatni rozdział związany jest z krakowską agencją Semahead, w której pełnił funkcję New Business Sales Managera. W agencji Insignia do zadań Gębali należy analiza rynku, budowanie relacji z potencjalnymi klientami oraz pozyskiwanie zapytań i pomoc w zdobywaniu kontraktów.

To duży krok w rozwoju kariery handlowca w branży reklamowej. Dołączam do zespołu czołowych specjalistów na rynku i już cieszę się z perspektywy współpracy z markami, które będą stanowiły silne punkty w portfolio agencji Insignia – ocenia Bartłomiej Gębala.

Nowo pozyskany New Business Manager dołącza do zespołu mediów agencji Insignia w symbolicznym momencie. W sierpniu dział obchodzi 10-lecie funkcjonowania.

W tym miesiącu świętujemy jubileusz. Zaczynaliśmy od planowania i kupowania kampanii w mediach tradycyjnych, SEO oraz SEM, by dziś móc zapewnić naszym klientom kompleksową obsługę zarówno w mediach tradycyjnych, jak i digitalu. Odpowiedzialność za pozyskiwanie nowych partnerów agencji Insignia spoczywa teraz na Bartku, który udowodnił już, że jest skutecznym handlowcem w branży – ocenia Anna Wyród, Media Manager agencji.

Prywatnie, Gębala jest fanem angielskiej piłki nożnej, a także entuzjastą amatorskiego sportu – trenuje crossfit i jeździ na rolkach. Na liście jego sukcesów jest także m.in. wicemistrzostwo województwa śląskiego w skoku w dal.

Comments

comments

116
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...