Media Markt zaprosił do kampanii… Tytusa Romka i A’Tomka

Redakcja PR - 30.10.2017
23

Media Markt zaprosił do kampanii... Tytusa Romka i A'Tomka

Sieć sklepów Media Markt oferująca RTV i AGD, zdecydowała się na kampanię z użyciem kultowych postaci komiksowych. W reklamach firmy pojawili się Tytus, Romek i A’Tomek.

Kampania przygotowana została w niestandardowy sposób. Na profilu Facebookowym firmy pojawiły się dwa dziwne posty.

Pierwszy wydawał się być nic nieznaczącym ciągiem liter.

Drugim postem było nagranie, w którymś ktoś jeździ na elektrycznej deskorolce po magazynie sklepu. Zarówno wpis jak i wideo wzbudziły duże zainteresowanie internautów. Kilka dni później na funpejdżu sklepu pojawiły się przeprosiny.

Jakie musiało być zdziwienie wszystkich kiedy okazało się, że te działania były sprytną zapowiedzią akcji marketingowej. W nowych spotach Media Markt – Tytus, Romek i A’Tomek walczą z nudą. W kolejnych reklamach bohaterowie komiksu pokazują jak ciekawe może być odkrywanie nowych technologii. Jest to akcja marketingowa zakrojona na szeroką skalę. Reklamy emitowane są w telewizji, radiu oraz internecie.

– Na przygodach Tytusa, Romka i A’Tomka wychowały się całe pokolenia. Bohaterowie stali się symbolem dobrej zabawy i szukania innowacyjnych rozwiązań. Ich niezwykłe przygody, bawią zarówno starszych odbiorców, jak i dzieci. Pozwalają przenieść się w świat pełen przygód, gdzie nie ma miejsca na nudę. Dlatego są świetnymi „ambasadorami” sklepów MediaMarkt, które inspirują do odkrywania cyfrowego świata – mówi Ewelina Piątek, Manager ds. Marketingu sieci MediaMarkt.

W przygotowaniu kampanii wzięły udział Heart&Brain, Ideal, Platige, Universal McCann i Roots PR.

 

Comments

comments

23
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...