
Meble kuchenne z gwarancją na lata. Salony Agata prezentują nowy spot reklamowy
Informacja Prasowa - 03.02.2021Meble kuchenne z gwarancją na lata. Salony Agata prezentują nowy spot reklamowy
Meble kuchenne z gwarancją na lata. Salony Agata prezentują nowy spot reklamowy
W stacjach telewizyjnych pojawił się właśnie nowy spot reklamowy przygotowany przez Salony Agata. To kontynuacja zabawnych perypetii Synowej i Teściowej, których role odgrywają Ambasadorki marki – Małgorzata Socha i Ewa Kasprzyk. W najnowszej odsłonie kampanii zaprezentowana została oferta mebli kuchennych Qubik wraz z 15-letnią, bezpłatną gwarancją.
Bohaterki kampanii w nowym spocie po raz kolejny prezentują widzom barwne dialogi utrzymane w humorystycznej konwencji. Tym razem Synowa wraz z Teściową poszukują idealnych mebli kuchennych. Oglądając jedną z aranżacji, zupełnie nieświadoma Gośka, zostaje doradcą… jej konkurentki sprzed lat. Sytuacja staje się pretekstem do zabawnego dialogu pomiędzy bohaterkami, którego tematem jest wieloletnia gwarancja… na meble kuchenne.
– To już czwarta historia przygotowana w ramach platformy „Meble i dodatki dla synowych i dla teściowych. Dla każdego.” z udziałem Ambasadorek marki. Podczas prac nad tą kreacją istotne było dla nas zaakcentowanie informacji o atrakcyjnej ofercie modułowych mebli kuchennych Qubik z 15-letnią, bezpłatną gwarancją. Udało się ten ważny dla Klientów benefit przemycić w zabawnym, nieco kąśliwym dialogu, który podobnie jak to było w dotychczasowych historiach, prowadzą ze sobą nasze bohaterki – komentuje Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.
Kampanii reklamowej w telewizji, radiu, internecie i mediach społecznościowych towarzyszy również informacja o akcji promocyjnej w sieci salonów Agata. Klienci mają możliwość spłaty zakupów w 30 ratach 0% bez dodatkowych kosztów albo skorzystania z rabatów – do 30% na wszystkie produkty. Promocja trwa od 3 do 27 lutego br. Komunikację w ramach nowego spotu uzupełniają także działania OOH.
Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja PZL. Działania PR prowadzi agencja 24/7Communication.
Comments
