McCann & MRM powiększył zespół Strategy&SoMe

Informacja Prasowa - 31.08.2017
46

McCann & MRM powiększył zespół Strategy&SoMe

Do zespołu Strategy&SoMe agencji McCann & MRM dołączyła Natalia Drobniak jako Strategic Planner oraz Klaudia Karkulowska obejmując stanowisko Community Manager.

Natalia Drobniak z wykształcenia jest psychologiem. Z wyróżnieniem ukończyła Szkołę Strategii Marki SKM SAR. Na swoim koncie ma nominację w konkursie Young Creative Planners. Poprzednio pracowała w agencji OS3, gdzie zajmowała się markami CCC, Philips, Hasbro. W McCann&MRM będzie odpowiadać m.in. za marki Wyborowa i L’Oreal.

Klaudia Karkulowska doświadczenie zdobywała w agencjach VML i 24/7 Communication, gdzie pracowała m.in. dla mBank czy Lidl. Jak sama mówi, „woli McCann od McCan’t” i tę maksymę wdraża w życie opiekując się markami Starbucks i Stanley Black & Decker. Prywatnie uwielbia siłownię, swoje psy i jazdę na wrotkach.

Comments

comments

46
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...