string(131) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/08/Natalia-Drobniak2c-Klaudia-Karkulowska-1200x500.jpg');"
string(105) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/08/Natalia-Drobniak2c-Klaudia-Karkulowska-1200x500.jpg"
McCann & MRM powiększył zespół Strategy&SoMe
Do zespołu Strategy&SoMe agencji McCann & MRM dołączyła Natalia Drobniak jako Strategic Planner oraz Klaudia Karkulowska obejmując stanowisko Community Manager.
Natalia Drobniak z wykształcenia jest psychologiem. Z wyróżnieniem ukończyła Szkołę Strategii Marki SKM SAR. Na swoim koncie ma nominację w konkursie Young Creative Planners. Poprzednio pracowała w agencji OS3, gdzie zajmowała się markami CCC, Philips, Hasbro. W McCann&MRM będzie odpowiadać m.in. za marki Wyborowa i L’Oreal.
Klaudia Karkulowska doświadczenie zdobywała w agencjach VML i 24/7 Communication, gdzie pracowała m.in. dla mBank czy Lidl. Jak sama mówi, „woli McCann od McCan’t” i tę maksymę wdraża w życie opiekując się markami Starbucks i Stanley Black & Decker. Prywatnie uwielbia siłownię, swoje psy i jazdę na wrotkach.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...