Kolejne trzy organizacje powiększyły szeregi IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy
Do kurii professional services dołączyły McCann, Blix oraz subko&co.
– Nowy rok otwieramy z nową energią i z aż trzema nowymi członkami na pokładzie. To świetna wiadomość, że kolejne organizacje chcą połączyć siły w ramach naszego międzynarodowego stowarzyszenia, by razem z nami kształtować zrównoważony rozwój branży i wspólnie stawiać na branżowy dialog – mówi Agnieszka Sora, Prezeska Zarządu IAA Polska, Regional Director NCE Consulting GfK – an NIQ company.
McCANN jest częścią globalnej sieci wywodzącej się z amerykańskiej agencji reklamowej McCann-Erickson, której korzenie sięgają 1902 roku. W Polsce rozwija rynek reklamowy od ponad 30 lat. Specjalizuje się we wszystkich obszarach nowoczesnego marketingu 360° i łączy ofertę z obszaru digital z tradycyjną reklamą. Agencja jest często nagradzana. W 2023 roku została agencją roku Cannes Lions for Good. Wygrała 9 Lwów: Titanium, Grand Prix, 2 złota, 2 srebra i 3 brązy. Na Golden Drum International Festival of Creativity 2023 jako McCANN CEE została agencją sieciową roku, a jako McCANN Poland – agencją nr 2 festiwalu.
Więcej informacji na stronie: https://mccann.pl/