MBridge odpowiada za prowadzenia działań z zakresu Google Ads dla polskiego sklepu internetowego ATAF

Informacja Prasowa - 11.04.2019
117

MBridge odpowiada za prowadzenia działań z zakresu Google Ads dla polskiego sklepu internetowego ATAF

MBridge odpowiada za prowadzenia działań z zakresu Google Ads dla polskiego sklepu internetowego ATAF

Od kwietnia 2019 roku MBridge odpowiada za prowadzenia działań z zakresu Google Ads dla polskiego sklepu internetowego ATAF. Współpraca ma na celu zwiększenie świadomości marki oraz wzrost sprzedaży. Prace po stronie agencji nadzoruje Piotr Świniarski, Performance Marketing Manager.

Firma ATAF to nasz kolejny klient z branży e-commerce. Bardzo cieszymy się ze współpracy z marką, która ma tak wierną bazę klientów w swojej grupie docelowej. Wierzymy, że będzie to kooperacja z korzyścią dla obu stron, która pozwoli na wspólny rozwój – mówi Piotr Świniarski, Performance Marketing Manager w MBridge – Marketing Experts.

ATAF to sklep internetowy obecny na polskim rynku od 2007 r. Oferuje ubrania oraz obuwie sportowe. Firma jest sponsorem i producentem odzieży drużyny Energa Basketliga – HydroTruckRadom.

MBridge – Marketing Experts to polska agencja marketingowa, obecna na rynku od 2016 r., która zajmuje się projektowaniem i realizacją strategii marketingowych w internecie. Głównymi specjalizacjami są obszary takie jak: SEO, SEM, content marketing, analityka internetowa, social ads, CRM, performance UX oraz doradztwo strategiczne z zakresu marketingu online. MBridge realizuje obecnie działania m.in. dla takich klientów jak Smyk, Gandalf.com.pl, Signify, Recman.

Comments

comments

117
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...