Matthew Luhn gwiazdą połączonej sceny UX Poland oraz Filmteractive dzięki Deloitte Digital

Informacja Prasowa - 22.08.2017
247

Matthew Luhn gwiazdą połączonej sceny UX Poland oraz Filmteractive dzięki Deloitte Digital

Deloitte Digital objął parasolem partnerstwa strategicznego konferencje – UX Poland oraz Filmteractive. Gwiazdą połączonej sceny obu wydarzeń będzie Matthew Luhn z Pixara – gość specjalny Deloitte Digital.

Matthew Luhn to światowej klasy ekspert w zakresie storytellingu, mówca z ponad 25 letnim doświadczeniem. Jest twórcą scenariuszy największych hitów Pixar Animation Studio m.in. trylogii „Toy Story”, „Gdzie jest Nemo”, „Potwory i spółka”, „Auta” czy „Uniwersytet Potworny”. Od lat pomaga największym światowym brandom tworzyć i opowiadać historie ich marek. W swojej prelekcji „The power of story” opowie o tym, jak wykorzystać storytelling w biznesie, aby budować lepszą komunikację marki i wpływać na jej odbiorców. Jak połączyć wydawałoby się dwa odrębne światy – bajki oraz biznesu – tak, by chwycić za serca i zaangażować klientów w dialog z firmą.

Konferencja UX Poland – jedno z największych wydarzeń dla projektantów interakcji – potrwa od 11 do 13 października i będzie skupiona wokół nowych interfejsów (głosowych, sztucznej inteligencji, rozszerzonej rzeczywistości) i zmieniających się pod ich wpływem zachowań użytkowników.

– Matthew Luhn to nie jedyna gwiazda tegorocznej edycji UX Poland. Konferencję otworzy pionier trendu user experience – Alan Cooper, nazywany w środowisku projektantów „ojcem Visual Basic”. Na zakończenie z kolei będziemy mogli posłuchać Marcina Tredera, twórcę światowej klasy kompleksowego narzędzia dla projektantów UX Pin – mówi Hubert Anyżewski, Head od Experience Design CE w Deloitte Digital.

W 8 edycji UX Poland udział weźmie blisko 20 prelegentów związanych z branżą UX z USA, Chin, Izraela, Danii, Niemiec i Polski. Twórcami konferencji są Hubert Anyżewski oraz Wiesław Kotecki z Deloitte Digital.

W tym roku po raz pierwszy, oprócz łódzkiej edycji (17 października), festiwal Filmteractive odbędzie się również 12 października w Warszawie. Hasło tegorocznej, warszawskiej edycji to „Brands of the future”. Z kolei łódzkie spotkanie będzie poświęcone silnym markom, które wspierając kulturę, tworzą ciekawe projekty artystyczne. Tematyka wydarzenia nawiązuje do kreatywnego charakteru miasta.

– Nie można dziś marginalizować wpływu zarówno kultury na tworzone przez marki treści, jak i otwarcia tychże marek na wspieranie kultury i na przemysły kreatywne. Ten relatywnie nowy sektor gospodarki staje się coraz mocniejszą dźwignią światowego handlu. Stąd skupienie tegorocznej edycji festiwalu Filmteractive wokół tej problematyki – mówi Olgierd Cygan, Deloitte Digital CE Leader.

 

Comments

comments

247
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...