Marta Gądek zastępcą dyrektora biura reklamy „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl

Informacja Prasowa - 11.07.2018
102

Marta Gądek zastępcą dyrektora biura reklamy "Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl

16 lipca br. do zespołu biura reklamy „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl dołączy Marta Gądek. Obejmie stanowisko zastępcy dyrektora biura reklamy ds. sprzedaży i będzie zajmować się m.in. połączoną ofertą reklamową magazynów „Gazety Wyborczej” i czasopism Agory, a także wspierać realizację działań dla klientów z obszaru employer brandingu.

Poprzednio, od 2014 r. Marta Gądek pracowała w Biurze Reklamy Wydawnictwa Bauer na stanowisku Dyrektora Segmentu Pism Luksusowych. Wcześniej przez wiele lat była związana z Agorą, m.in. jako kierownik sprzedaży “Wysokich Obcasów” i strategic industry manager. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

Szefową biura reklamy „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl pozostaje Joanna Kwas.

Biuro reklamy „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl zajmuje się obsługą sprzedażową klientów indywidualnych i instytucjonalnych z całej Polski. Tworzy atrakcyjne, często specjalne, oferty reklamowe – ogólnopolskie, regionalne i lokalne – umożliwiające zaistnienie z przekazami promocyjnymi na łamach „Gazety Wyborczej”, jej tygodników, magazynów, dodatków i wydań specjalnych, a także w internecie m.in. w serwisach Wyborcza.pl czy Wysokieocasy.pl. W portfolio biura, oprócz standardowych form promocji, są również reklama natywna i programatyczna oraz akcje specjalne, realizowane z partnerami biznesowymi. Dodatkowo zespół zajmuje się rozwojem sprzedaży instytucjonalnej prenumeraty cyfrowej dziennika.
Działania biura reklamy „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl są zauważane i doceniane przez klientów – w raporcie „Biura Reklamy 2017” przygotowanym przez „Media&Marketing Polska” zespół ten został uznany za najlepszy w kategorii Dzienniki.
Więcej informacji o ofercie biura reklamy „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl – http://wyborcza.pl/reklamaGW/0,0.html

Comments

comments

102
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...