Marquard Media Polska koncentruje się na wzroście w obszarze cyfrowym 
i wycofuje się z rynku prasy

Informacja Prasowa - 13.11.2019
142

Marquard Media Polska koncentruje się na wzroście w obszarze cyfrowym 
i wycofuje się z rynku prasy

  • Koncentracja na rozwoju własnych portali: kozaczek.pl, papilot.pl, zeberka.pl oraz ckm.pl oraz ponownym uruchomieniu serwisów supermamy.pl oraz autostuff.pl
  • Budowa platform usług cyfrowych dla branży mediowej: ShoppieGo (uruchomione w październiku) oraz Act-2-Access (planowane)
  • Całkowita rezygnacja z rynku prasy: wydania grudniowe są ostatnimi numerami magazynów CKM, Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Joy i Playboy

Bijan Khezri, CEO oraz współwłaściciel Marquard Media Group: od ponad dwóch lat Marquard Media Group prowadzi daleko idącą transformację swoich spółek w Europie, intensywnie inwestując w usługi cyfrowe w obszarze gamingu, IT oraz shoppingu. Marquard Media Polska jest ostatnim podmiotem z całej grupy, w którym segment prasy pochłania tak duże zasoby, mimo że w przeszłości przeprowadziliśmy szereg działań restrukturyzacyjnych, mających na celu jego uzdrowienie. Niewielka skala działalności, bardzo konkurencyjny rynek, duża zależność od tytułów wydawanych na licencji i niedoskonały model biznesowy w tym obszarze zmusiły nas do zerwania z tą tradycyjną częścią biznesu. To jednak pozwoli Marquard Media Polska w pełni wykorzystać potencjał cyfrowej transformacji prowadzonej w ramach grupy i dalszy rozwój. W następstwie uruchomienia Act-2-Access, SCILL i ShoppieGo w tym roku, w coraz większym stopniu stajemy się dostawcą rozwiązań w modelu B-B-C i partnerem dla innych firm z obszaru mediów cyfrowych. Wierzymy w polski rynek i jesteśmy przekonani, że rezygnacja z wydawania prasy pozwoli na pełne wykorzystanie zasobów, by rozwijać się obszarze cyfrowym na miarę naszego potencjału.

 

Comments

comments

142
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...