„Marketing Master Class” – wideo wywiady z praktykami marketingu od Gazeta.pl i CPC

Informacja Prasowa - 25.10.2019
183

„Marketing Master Class" – wideo wywiady z praktykami marketingu od Gazeta.pl i CPC

Na Next.Gazeta.pl można już obejrzeć pierwszą odsłonę wideo pt. „Marketing Master Class – rozmowy z mistrzami polskiego marketingu”, a kolejna pojawi się w serwisie w poniedziałek, 28 października br. To krótkie wywiady z doświadczonymi menadżerami o kondycji polskiej branży marketingowej, które Gazeta.pl zrealizowała z firmą konsultingową CPC.

Zebrany w trakcie wywiadów materiał został podzielony na dwie lekcje, trwające około 10 minut każda. W pierwszym odcinku pt. „Lekcja 1: Marketing – diagnoza. Jak działa marketing w Polsce dzisiaj” praktycy marketingu wskazują najlepsze ich zdaniem polskie marki i odpowiadają m.in. na pytania o społeczne zaangażowanie biznesu. W drugiej odsłonie pt. „Lekcja 2: Czego możemy nauczyć się od mistrzów marketingu. Perspektywa osobista” opowiadają m.in. o żargonie branżowym i swoich błędach, a także podpowiadają, co jest ważne na początku kariery w marketingu.

 

– Rzadko mamy okazję zatrzymać się w biegu i spojrzeć z dystansu na to, co robimy na co dzień. Myślę, że w tych rozmowach to się nam udało – mówi prowadzący rozmowy Grzegorz Markowski, partner w CPC Brand Consultants, firmie, która zajmuje się doradztwem w dziedzinie budowy marek.

 

W minicyklu „Marketing Master Class – rozmowy z mistrzami polskiego marketingu” swoją wiedzą i spojrzeniem na marketing podzielili się: Anna Jakubowski, Avon General Manager Poland, Natalia Załęcka, dyrektor departamentu komunikacji Getin Nobel Bank, Bartosz Dobrzyński, CMO projektu fintech, Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu Skoda, Dariusz Maciołek, CMO w BNP Paribas Bank iMichał Sobolewski, do niedawna dyrektor marketingu w Play.

 

Pierwszy odcinek wideo, zrealizowanego przez dział wideo Gazeta.pl, można już teraz zobaczyć w serwisie Next.Gazeta.pl:

http://next.gazeta.pl/next/7,151003,25342358,marketing-master-class-odcinek-1-rozmowy-z-mistrzami-polskiego.html

 

Drugi odcinek zostanie opublikowany w poniedziałek, 28 października br. – w dniu największego święta polskiej branży reklamowej, czyli wręczenia nagród Effie.

 

 

Comments

comments

183
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...